van grijs naar geel
Geplaatst: do 29 jan 2004, 22:10
Heeft iemand wel eens een grijze 109 ex-leger laten omzetten op geel kenteken ?
Hij is nu bijna belasting vrij dus dat maakt dan niet meer uit.Uiteraard moet er een bankje achterin en veiligheidsriemen voorin. De man van de RDW helpdesk zegt dat het grootste probleem meestal in de remvertraging zit die moet voor personenauto's beter zijn dan voor bedrijfsauto's namenlijk 5,8 m/s/s. Kan dit problemen opleveren tijdens zo'n keuring als de remmen in normaal goede conditie verkeren ? Ook het geluid zou onder zwaardere normen vallen, dat kan bij een Laro niet goed uitpakken zou je zeggen.
groeten Sander
Hij is nu bijna belasting vrij dus dat maakt dan niet meer uit.Uiteraard moet er een bankje achterin en veiligheidsriemen voorin. De man van de RDW helpdesk zegt dat het grootste probleem meestal in de remvertraging zit die moet voor personenauto's beter zijn dan voor bedrijfsauto's namenlijk 5,8 m/s/s. Kan dit problemen opleveren tijdens zo'n keuring als de remmen in normaal goede conditie verkeren ? Ook het geluid zou onder zwaardere normen vallen, dat kan bij een Laro niet goed uitpakken zou je zeggen.
groeten Sander