Onlangs van een heuse omvormer 24-12 gekocht. Vandaag mooi klus weer dus opgetogen aan de slag. Alle kabelschoenen en verbindingen mooi afgewerkt met krimpende kouzen, de omvormer aan één accu vastgezet met dubbelzijdig klittenband. Sigaretten aansteker plug lag al te wachten (die is voor regulier halfordsspul), de radio wilde van puur genot al zonder stroom gaan spelen. Alles mooi aangesloten en toch nog maar even de stroom meten voordat de gebruikers eraan gehangen zouden worden 24Volt Licht gaat uit.
Die hoofdschakelaar is dat nou een Hoofdschakelaar of een massaschakelaar.. volgens mijn bescheiden meting het laatste. Aad G gebeld, want die had de omvormer voor het laatst werkend gesproken. Gooi het eens om zegt hij??.. en ja hoor??24V??.
Ik weet het niet meer.
Dan maar een andere klus. Op een of andere manier heb ik zorgen over mijn achterbalk.
Iedereen merkt op maak dat ding nou goed schoon als je bent wezen modderen. Heb ik gedaan. Maar ook dit is weer niet het beste Solihull ontwerp.
Die bouten van de Nato haak roepen om aandacht. Dus ik aan de slag. En ja hoor.
Welke i#@ôot maakt daar nou een gaatje en hangt er dan wat voor. Heel de achterbalk, achter de haak vol met prut wat er via via wel in kan maar nimmer meer uit. Die haak rot er dus vanzelf vanaf?
Gelukkig ben ik op tijd en heb ik nog geen ijzerworm in de balk.
Zijn er richtlijnen om dat ding schoon te houden???
Ik heb toch lekker geklust al heb ik uiteindelijk nix gedaan
Hoi
Jan Willem en Ketelbinkie
PS Aad G. we bellen van de week......tel werk is 0180 - 64 54 03 (direct)
Army of darkness
Re: Army of darkness
Achterbalk schoonhouden is niet zo moeilijk.... kwestie van 6 (oid) gaten erin boren aan de onderzijde en af en toe de tuinslang erin zetten.....
Cheers Bowy
Cheers Bowy
Re: Army of darkness
Dat dacht ik nou ook al
Ik kon me eigenlijk niet helemaal voor stellen dat dat de bedoeling was.
Ga boren
JW
Ik kon me eigenlijk niet helemaal voor stellen dat dat de bedoeling was.
Ga boren
JW