Jorrit,
De steekas is vervangen, het bleek de lange te zijn.
Het stompje moest ik eerst verder in het diff slaan om hem daarna compleet te verwijderen.
Maar goed om het diff van binnen is te controleren, namelijk alle bouten van het zonnewiel zaten los. (misschien wel de reden van de asbreuk.)
Al met al zat het goed tegen, vooral daar ik de auto in de garage deur had staan en die kan pas dicht als alles weer rold.
Ik zal alle assen en homokeneten met je afreken, Gezien het geweld van broertje lief gisteravond zal er eerdaags nog eentje nodig zijn in de familie;-)
Nu nog een contactslot probleem, nu blijkt als ik de auto uitzet, dat de motor blijft lopen en als ik contact met stop-solinoid verbreek blijft er spanning via mijn contactslot lopen. Alleen spanning van de accu halen helpt.
Nu vraag ik mij af wat het mankement in het slot kan zijn en hoe dat te verhelpen.
Wie weet raad!
Anton
Jorrit bedankt! Nu volgend probleem.
Re: Jorrit bedankt! Nu volgend probleem.
Hoi Anton,
recent heb ik gelezen dat vergelijkbare problemen zich voordeden omdat in de 12V-aansluiting een apparaat (met een stevige batterij) aan de lader lag en weer stroom terug in het auto-circuit begon te pompen. Kan dat bij jou ook het probleem zijn?
Succes,
Bob Nonnekens
('t Werkezeltje, SIII 88" Stawag)
recent heb ik gelezen dat vergelijkbare problemen zich voordeden omdat in de 12V-aansluiting een apparaat (met een stevige batterij) aan de lader lag en weer stroom terug in het auto-circuit begon te pompen. Kan dat bij jou ook het probleem zijn?
Succes,
Bob Nonnekens
('t Werkezeltje, SIII 88" Stawag)