Zondag 25 jan.
Zondag 25 jan.
Hallo prikkers,
Ik wil iedereen bedanken die vandaag gezellig is komen spelen in de Almeerse zandbak, ik heb in iedergeval een leuke en geslaagde dag gehad en hoop dat ook de rest van de deelnemers aan deze dag ook een leuke herrinering hebben. We gaan het zeker nog een keer over doen en daar gaan we dan ook niet te lang mee wachten. Voor 20.00 uur hoop ik de foto's op de volgende site te hebben staan [www.korver.demon.nl]
grt Frank Korver
"Daktari" 109 Pick up 1979
"Darwin" LW88 1975
Ik wil iedereen bedanken die vandaag gezellig is komen spelen in de Almeerse zandbak, ik heb in iedergeval een leuke en geslaagde dag gehad en hoop dat ook de rest van de deelnemers aan deze dag ook een leuke herrinering hebben. We gaan het zeker nog een keer over doen en daar gaan we dan ook niet te lang mee wachten. Voor 20.00 uur hoop ik de foto's op de volgende site te hebben staan [www.korver.demon.nl]
grt Frank Korver
"Daktari" 109 Pick up 1979
"Darwin" LW88 1975
Re: Zondag 25 jan.
jep ook wij hebben reuze lol gehad
het is voor herhaling vatbaar
zit net de foto´s te bekijken dat jeepie een halve meter lager is
het is voor herhaling vatbaar
zit net de foto´s te bekijken dat jeepie een halve meter lager is
Hallo allemaal,
Ook wij hebben erg genoten van deze dag. Het was een zeer geslaagde dag. En zeker voor herhaling vatbaar.
Foto's zijn te zien op mijn website: [www.laro88.tk]
Groeten Edwin
[www.laro88.tk]
Ook wij hebben erg genoten van deze dag. Het was een zeer geslaagde dag. En zeker voor herhaling vatbaar.
Foto's zijn te zien op mijn website: [www.laro88.tk]
Groeten Edwin
[www.laro88.tk]
Ik heb ook lekker in de zandbak gespeeld samen met mijn buurman (die nu toch ook zeker een laro wil aanschaffen) ben er nu ook achter waar die lage giering voor is nadat ik goed vast heb gezeten, maarja voor alles is een eerste keer (-:
bedankt voor de sleephulp voor ieder die mij ergens uit/af/door getrokken heeft.
nu nog ff de auto opruimen voor mijn vrouw thuis is anders krijg ik morgen op mijn kop.
mvg johan (en buurman)
bedankt voor de sleephulp voor ieder die mij ergens uit/af/door getrokken heeft.
nu nog ff de auto opruimen voor mijn vrouw thuis is anders krijg ik morgen op mijn kop.
mvg johan (en buurman)
Frank en alle andere fotografen.
Leuke foto's en snel ook. Het was een goeie dag, daar moeten er meer van komen.
En.. dit keer zonder dat ik eruit gegraven had moeten worden... Da's nieuw toch Frank?
Tot de volgende keer.
ALOHA Bob.
Leuke foto's en snel ook. Het was een goeie dag, daar moeten er meer van komen.
En.. dit keer zonder dat ik eruit gegraven had moeten worden... Da's nieuw toch Frank?
Tot de volgende keer.
ALOHA Bob.
Ik vond het top vandaag!En ben steeds meer onder de indruk van wat die wagens kunnen,zoveel ervaring heb ik nog niet....Maar dat komt vanzelf,net als alle namen bij de gezichten!Tot een volgende keer(snel???) en de fotootjes zijn toppie!
Ook wij hebben ons erg vermaakt. Net als een aantal anderen, was het ook voor Marian en mij de eerste keer. Wij hebben dan ook erg veel geleerd, gezien en gelachen. Frank en natuurlijk alle anderen, bedankt. Kan niet wachten tot de volgende keer, met iets andere banden.
Groetjes Paul de Haas en Marian Makelaar
Groetjes Paul de Haas en Marian Makelaar
Johan,
heb je de oprit ook goed schoongespoten? Anders krijg je daar weer gezeur over omdat al die prut er nog ligt!
Bob Nonnekens
heb je de oprit ook goed schoongespoten? Anders krijg je daar weer gezeur over omdat al die prut er nog ligt!
Bob Nonnekens