Postings

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Jans Kinds

Postings

Bericht door Jans Kinds »

Berichtje voor Aad Koene:
Ik heb zoals je zei de tijdeloijke internetbestanden opgeruind,
Ca 2 minuten heeft de harde schijf staan reutelen. Dus kennelijk was er nog al wat op te ruimen.
Zo zie je maar, je kunt niet overal verstand van hebben.
Dank en groet
Jans Kinds
FreeTD4-oto maatje
janzzen

Re: Postings

Bericht door janzzen »

download " evidence eliminator " maar eens en laat die door je pc razen, leverde bij mij 900 mb hardeschijf ruimte op.
Jans Kinds

Heb je daar dan ook $ 140,= voor betaald ? Dat is zo ongeveer het bedrag wat er voor moet worden neergeteld.
Weliswaar met wat vage amerikaanse kreten "try it free", maar toch wel eerst creditcardnummer opgeven.
Op de downloadsite van startpagina kom ik ( even snel) ook wel dit soort software tegen. Ik zal me daar eens in verdiepen en zien wat er te doen valt.
Toch bedankt voor deze tip
Groet
Jans Kinds
FreeTD4 oto-maatje
janzzen

Bericht door janzzen »

duh...
kazaa.... :-)
Jans Kinds

Yes!
Heeft mijn zoon met kerst voor mij geinstalleerd. Nu nog uitvinden hoe dat werkt.
Groet
Aad Koene

Bericht door Aad Koene »

Heren,

als jullie dat soort P2P programma`s gebruiken zou je voor de veiligheid even Ad Aware over je PC moeten laten walsen.
Dergelijke programma`s zijn vaak doorspekt met Spyware.
Ad Aware zoekt ze op t/m de registersleutels toe en verwijderd ze voor je.
Gratis te downloaden op www.adaware.com.

Succes,

Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
johan88lw

Bericht door johan88lw »

En anders kun je altijd mij nog ff bellen of mailen, ik heb geen verstand van landrovers (nog niet) maar voor mijn werk doe ik niets anders dan internetverbindingen aanleggen voor grootverbruikers, enige kennis van software heb ik wel daarbij opgelopen.

mvg johan
Aad Koene

Bericht door Aad Koene »

Jans,

dat hoeft ook niet, hier zijn gelukkig mensen die van meer zaken of weten dan alleen verzekeren.

Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
Jans Kinds

Ik heb net even dat lekkere programma van janzzen door mijn pc laten rauzen, maar ik ben dan nu ook al weer tijden bezig om al mijn wachtwoorden en dergelijke weer in te voeren. Hij is er lekker schoon van geworden. Ik heb dus zonder hulp en zeker niet gehinderd door kennis van zaken hele heftige dingen gedaan. Trouwens progr.direct weer ge-uninstalled. Ik zal eerst eens kijken op de site die Aad noemde.
Groet
Jans Kinds
FreeTD4-oto maatje
Jan Schober

Bericht door Jan Schober »

heb ik net ook gedaan, allemaal prima, op het eind gaf ie een keurig lijstje met wat er allemaal weggehaald en veranderd moest worden, maar dat wilde die toch echt pas doen als ik ff het programma wilde betalen. ben nu opzoek naar een goedkopere versie.

Jan Schober
Jans Kinds

Ik heb in het programma evidence elimination kennelijk op een knop alle tijdelijke bestanden verwijderen of zoiets gedrukt. Ik was ook alle cookies kwijt. Het programma waar Aad over sprak ( zie 3 postings terug ) geeft inderdaad een keurig overzicht van alle bestanden waar spyware in voorkomt. Die kun je vervolgens verwijderen. Werkt goed.
Groet
Jans Kinds
FreeTD4-oto maatje
janzzen

Bericht door janzzen »

tja....
soms is het wel goed om eerst effe te kijken wat er staat en zo.... maar EE werkt wel goed verder. ik draai spy sweeper btw tegen spyware, werkt prima. ad aware vond ik persoonlijk wat onhandig in het gebruik, lastige interface. nou ja , ik ben dan ook niet zo slim in een hoop dingen :-)

janzzen
Plaats reactie