Windgeruis Disco
Windgeruis Disco
Mijn Disco SerieII bouwjaar 2002 (1e model) heeft bij wat hogere snelheden (boven 120) nogal last van windgeruis. Heeft iemand een oplossing?
Re: Windgeruis Disco
De meeste van ons hebben onder de 120 last van windgeruis en halen die 120 in geen velden of wegen.
Zit in de constructie van de dakgoot.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
Zit in de constructie van de dakgoot.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
kan van alles zijn, windgeruis komt veel van spiegels,zeg maar de aansluiting van de spiegel aan de deur, die naad moet dicht.
De sluiting van de deur, kan zijn dat de slotvanger verder naar achteren moet zodat
de deur vaster sluit. het kan ook zijn dat de bovenzijde van de deur niet ver en de genoeg naar binnen zit en de onderkant wel, dan moet de bovenkant naar binnen gebogen worden. ruit naar beneden, deur open, binnenzijde gaan staan, knie tegen de deur en voorzichtig trekken aan de bovenkant, naar binnen buigen.
Je kunt eerst eens kijken als je bij het voorscherm staat en je kijkt vlak langs de a stijl naar de stijl van de deur of dat erbuiten steekt.
Dan heb je nog allelei fratsels aan de auto, roofrails,dakgoten,antennes, alles wat uitsteekt geeft een bepaald windgeruis, is weinig aan te doen, behalve de aansluitingen aan de auto.
Waar denk je dat het windgeruis vandaan komt??
groet,marco du Buisson
De sluiting van de deur, kan zijn dat de slotvanger verder naar achteren moet zodat
de deur vaster sluit. het kan ook zijn dat de bovenzijde van de deur niet ver en de genoeg naar binnen zit en de onderkant wel, dan moet de bovenkant naar binnen gebogen worden. ruit naar beneden, deur open, binnenzijde gaan staan, knie tegen de deur en voorzichtig trekken aan de bovenkant, naar binnen buigen.
Je kunt eerst eens kijken als je bij het voorscherm staat en je kijkt vlak langs de a stijl naar de stijl van de deur of dat erbuiten steekt.
Dan heb je nog allelei fratsels aan de auto, roofrails,dakgoten,antennes, alles wat uitsteekt geeft een bepaald windgeruis, is weinig aan te doen, behalve de aansluitingen aan de auto.
Waar denk je dat het windgeruis vandaan komt??
groet,marco du Buisson
Ben blij dat ik niet de enigste ben met het probleem van slecht sluitende deuren en windgeruis!
Ik heb er ook veel last van, enkel alleen bij de deur linksvoor.
Ik heb er ook veel last van, enkel alleen bij de deur linksvoor.
Als het niet lukt met het bijbuigen van het boven frame van de deur, kan je ook nog een tape of tochtband oid onder het deurrubber stoppen/plakken zodat het rubber wat dikker word.
gr marco
gr marco
120?Die van mij gaat echt niet harder dan 80!
Windgeruis? Als ik 60 rijd kan ik mijn buurman al niet meer verstaan?
Ik dacht dat dat gewoon bij Land Rover hoorde.
Kitty
Windgeruis? Als ik 60 rijd kan ik mijn buurman al niet meer verstaan?
Ik dacht dat dat gewoon bij Land Rover hoorde.
Kitty
Er is een modificatie voor uw probleem, er kunnen rubber stukken in de bestaande deurrubbers worden geplaatst. Uw dealer kan u er vast mee verder helpen. Succes!