Hallo sleutelaars,
Ik ben al mijn rem cylinders aan het vervangen.
Nu heb ik een schema gevonden op deze side waar in staat hoe ik moet ontluchten.
Wat ik niet begrijp is dat er ook bij staat de hoofdremcylinder ontluchten.
Nu mijn vraag:hoe doe ik een hoofdremcylinder ontluchten????
Alvast bedankt voor de reactie's
hoofdrem cylinder ontluchten
Re: hoofdrem cylinder ontluchten
ik heb/had het zelfde probleem, maar mij is vertelt dat je gewoon moet blijven pompen. na een keer of 10 voel je de druk al komen en dan door blijven gaan tot de druk helemal goed is. Als het goed is zie je dan ook belletjes ontsnappen.
succes
groeten,
Hylke
succes
groeten,
Hylke
Ik heb het gedaan door de hoofdremcylinder vast te boute, maar de remleidingen er nog niet op te zetten.
Vervolgens een paar keer pompen en dan komt uit 1 van de aansluitingen remvloeistof. (vand deze op met een doek ofzo. De aansluiting waar de vloeistof uitkomt sluit je aan en je pomp door totdat ook uit de andere aansluiting vloeistof komt.... Klaar.
p.s. Ik ontlocht mijn remmen verder met de fietsbandmethode. Zie de site van LRCH. Zorg alleen ervoor dat de talkpoeder uit de fietsband is... Anders komt diet in je remreservoir..
Groet en succes,
Guido (met een 110 die erg goed remt sinds een week)
Vervolgens een paar keer pompen en dan komt uit 1 van de aansluitingen remvloeistof. (vand deze op met een doek ofzo. De aansluiting waar de vloeistof uitkomt sluit je aan en je pomp door totdat ook uit de andere aansluiting vloeistof komt.... Klaar.
p.s. Ik ontlocht mijn remmen verder met de fietsbandmethode. Zie de site van LRCH. Zorg alleen ervoor dat de talkpoeder uit de fietsband is... Anders komt diet in je remreservoir..
Groet en succes,
Guido (met een 110 die erg goed remt sinds een week)
Bedankt Mannen.
Ik ga er morgen avond gelijk aan beginnen.
Groetjes TONKA Peter
Ik ga er morgen avond gelijk aan beginnen.
Groetjes TONKA Peter