PrikkersCD - Handboek 2e echalon 109
PrikkersCD - Handboek 2e echalon 109
In de technische handleiding van de de landmacht ontbreken op de CD zo'n 30 pagina's van het handboek SIII in de PDF. Van sectie 2.10 t/m sectie 2.18 ontbreken de 'even-pagina's'. In de PDF zijn in het genoemde deel ook de volgorde van de 'oneven-pagina's' door elkaar geraakt.
Heeft iemand misschien een complete PDF of gewoon kopieen?
gr
PeterR ('Die Witte' - SIII 109)
Heeft iemand misschien een complete PDF of gewoon kopieen?
gr
PeterR ('Die Witte' - SIII 109)
Re: PrikkersCD - Handboek 2e echalon 109
Peter,
ik heb het gecontroleerd op de Master en het klopt.
Ik zal bekijken hoe het eea op te lossen is en kom hier op terug.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
ik heb het gecontroleerd op de Master en het klopt.
Ik zal bekijken hoe het eea op te lossen is en kom hier op terug.
Aad Koene,
Bedankt Aad,
Zelf zoek ik ook verder, mocht ik ergens tegen aanlopen dan hoor je direct van me.
gr
PeterR
Zelf zoek ik ook verder, mocht ik ergens tegen aanlopen dan hoor je direct van me.
gr
PeterR
Ja dat ben ik ook al tegen gekomen toen ik de boel had uitgeprint... zelfde heb ik op andere manuals 2e echelon ook. Heb me er bij neer gelegd.
Martin
Martin
Ik heb deze wel in een papieren versie maar niet digitaal.
Groeten
Wim Janssen
Groeten
Wim Janssen
off-topic: Hoi Wim....
Hoi Wim,
Hoe gaat het ermee?
Lukt het een beetje met de renovatie van je 109 (als ik het goed heb??)?
Liggen mijn vorige banden er al onder, of ben ik nu erg optimistisch..?
Groet,
Guido uit Hoensbroek
Hoe gaat het ermee?
Lukt het een beetje met de renovatie van je 109 (als ik het goed heb??)?
Liggen mijn vorige banden er al onder, of ben ik nu erg optimistisch..?
Groet,
Guido uit Hoensbroek
Dag Wim,
Als je er geen bezwaar tegen hebt haal ze graag 's langs, scan ze, en voeg ze toe aan de PDF. Dan kan Aad ze bij een volgende CD foutloos meenemen.
Waar woon of werk je? Ik woon in de buurt van Leiden en ben overdag in- en om Amsterdam.
ff overlegge
gr
Peter Remerij
Als je er geen bezwaar tegen hebt haal ze graag 's langs, scan ze, en voeg ze toe aan de PDF. Dan kan Aad ze bij een volgende CD foutloos meenemen.
Waar woon of werk je? Ik woon in de buurt van Leiden en ben overdag in- en om Amsterdam.
ff overlegge
gr
Peter Remerij
Re: off-topic: Hoi Wim....
Hoi Guido,
Het gaat gestaag vooruit maar dan ook heel gestaag. Jouw banden wilde ik toevallig volgende week laten omleggen. Op het moment ben ik de versnellingsbak aan het demonteren en als afwisseling het chassis aan het schoonmaken. Dit is op het bulkhead na helemaal kaal. Aangezien vrije tijd voor mij een beetje een probleem is heb ik me nog geen deadline gesteld voor het renovatieproject maar dat het allemaal goed komt, dat is zeker.
Kom anders eens een keer buurten, dan kun je de ontwikkeling een beetje volgen.
Groeten
Wim Janssen
Het gaat gestaag vooruit maar dan ook heel gestaag. Jouw banden wilde ik toevallig volgende week laten omleggen. Op het moment ben ik de versnellingsbak aan het demonteren en als afwisseling het chassis aan het schoonmaken. Dit is op het bulkhead na helemaal kaal. Aangezien vrije tijd voor mij een beetje een probleem is heb ik me nog geen deadline gesteld voor het renovatieproject maar dat het allemaal goed komt, dat is zeker.
Kom anders eens een keer buurten, dan kun je de ontwikkeling een beetje volgen.
Groeten
Wim Janssen
Hallo Peter,
Van mij mag je graag langs komen maar ik woon wel in het diepe zuiden. Is het anders een idee dat ik de ontbrekende bladen gewoon kopieer en naar je toe stuur, dan kun je ze alsnog scannen en aan Aad doorspelen voor de volgende CD rom. Dan moet je me alleen even je adres mailen en dan gooi ik ze op de post.
Groeten
Wim Janssen
Van mij mag je graag langs komen maar ik woon wel in het diepe zuiden. Is het anders een idee dat ik de ontbrekende bladen gewoon kopieer en naar je toe stuur, dan kun je ze alsnog scannen en aan Aad doorspelen voor de volgende CD rom. Dan moet je me alleen even je adres mailen en dan gooi ik ze op de post.
Groeten
Wim Janssen
Peter,
Als jij dat zou kunnen regelen met Wim heel graag.
Victor Rutten (serie3.nl) wil de ontbrekende pagina`s en het stuk dat overhoop ligt graag op zijn site zetten zodat iedereen die een CD2 h3eeft het kan downloaden.
Op CD3 komt dan de correcte versie te staan.
Bij voorbaat dank.
Aad Koene,
Als jij dat zou kunnen regelen met Wim heel graag.
Victor Rutten (serie3.nl) wil de ontbrekende pagina`s en het stuk dat overhoop ligt graag op zijn site zetten zodat iedereen die een CD2 h3eeft het kan downloaden.
Op CD3 komt dan de correcte versie te staan.
Bij voorbaat dank.
Aad Koene,
Aad,
Als ik met Wim af heb kunnen spreken dan hoor je het, vervolgens zullen de pagina's snel beschikbaar zijn.
gr
Peter
Als ik met Wim af heb kunnen spreken dan hoor je het, vervolgens zullen de pagina's snel beschikbaar zijn.
gr
Peter
Re: off-topic: Hoi Wim....
Nog een hele klus te gaan hoor ik al....
Verstandig om geen deadline te stellen, dan kun je ook niet achter op schema komen te liggen..
Ik kom graag eens kijken hoe het met het project gaat.
Groet,
Guido
Verstandig om geen deadline te stellen, dan kun je ook niet achter op schema komen te liggen..
Ik kom graag eens kijken hoe het met het project gaat.
Groet,
Guido