Site update
Re: Site update
Op de landrover.startpagina.nl staan al een heleboel 101 links
Frans
101fc
Frans
101fc
Site update
Mijn site [landrover.berretty.com] is (eindelijk) geupdate.
Nu ook een tweede pagina met foto's van de 101 FC.
Ook een 3e maar die heeft weer niks met Land Rovers te maken.
Verder zoek ik nog interresante 101 links voor een geplande links pagina.
Dennis B.
Nu ook een tweede pagina met foto's van de 101 FC.
Ook een 3e maar die heeft weer niks met Land Rovers te maken.
Verder zoek ik nog interresante 101 links voor een geplande links pagina.
Dennis B.
Volgens mij zijn er een aantal bezig geweest met een cursus "systeemklok verzetten"
Dennis, ziet er goed uit.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
Dennis, ziet er goed uit.
Aad Koene,
Wat knap Frans.
Trouwens nu ik je toch tref, welke Volvostoelen heb jij in jouw 101 gezet (tenminste ik dacht dat jij dat was).
En kan de motorkap er dan nog gemakkelijk af?
Dennis B.
Trouwens nu ik je toch tref, welke Volvostoelen heb jij in jouw 101 gezet (tenminste ik dacht dat jij dat was).
En kan de motorkap er dan nog gemakkelijk af?
Dennis B.
Dennis,
Ik heb geen Volvo-stoelen in mijn 101, maar ik dacht dat men er de stoelen van een volvo 340 voor gebruikte. De motorkap kan er met gewone stoelen ook al moeilijk af, dus dat zal met andere stoelen echt niet beter worden.
Misschien weten Anjo of Pim het wel.
Frans
101fc-gs
Ik heb geen Volvo-stoelen in mijn 101, maar ik dacht dat men er de stoelen van een volvo 340 voor gebruikte. De motorkap kan er met gewone stoelen ook al moeilijk af, dus dat zal met andere stoelen echt niet beter worden.
Misschien weten Anjo of Pim het wel.
Frans
101fc-gs
Dennis,
Ik heb in Tinkerbell stoelen van een Volvo 480ES staan.
Ze zijn naar mijn idee net zo breed of misschien zelfs iets smaller dan de originele Land Rover stoelen.
Aad Koene,
Ik heb in Tinkerbell stoelen van een Volvo 480ES staan.
Ze zijn naar mijn idee net zo breed of misschien zelfs iets smaller dan de originele Land Rover stoelen.
Aad Koene,
Dennis, heb jij enig idee waar die carburateurs te bestellen zijn tegen een redelijke prijs? Die van mij zijn een beetje af, waardoor LPG wel goed gaat, maar 2 buitenste cylinders van een vd cylinderbanken feitelijk niet (goed) mee doen wanneer de motor op benzine draait.
Ramon
109" V8 "Tigger"
Ramon
109" V8 "Tigger"
wat een ongeloofelijk stoere bak Dennis! echt kicken zo'n apparaat!
janzzen
janzzen
Je zou het bij Henk Ter Horst kunnen proberen, die zal vast wel wat hebben liggen.
www.rangeroverrecycling.nl
Anders misschien Jansen of Ron Bolleboom.
Heb je jouw eigen carbs al open gehad, misschien een slecht membraan of aangekoekte/ingeslagen naalden. Als er bijna altijd op gas wordt gereden zie je vaak dat de naalden in het stationaire gebied ingeslagen zijn.
Dennis B.
www.rangeroverrecycling.nl
Anders misschien Jansen of Ron Bolleboom.
Heb je jouw eigen carbs al open gehad, misschien een slecht membraan of aangekoekte/ingeslagen naalden. Als er bijna altijd op gas wordt gereden zie je vaak dat de naalden in het stationaire gebied ingeslagen zijn.
Dennis B.
ik heb het ook niet helemaal van mezelf, maar het werd afgelopen week ook al aangegeven door ReGa, (waar Tigger weer door de APK is gekomen) en ik heb wel de indruk dat ze daar goed weten waar ze t over hebben en je niet met onnodige kosten zullen opzadelen.
Ramon
109" v8 "Tigger"
Ramon
109" v8 "Tigger"
Voor zover ik weet krijg je inderdaad bij Rega een eerlijk advies.
In dat geval kun je 1 van de genoemde bedrijven benaderen, je kan natuurlijk ook nieuw kopen (bij Vis in Scheveningen bijvoorbeeld) maar reken op een behoorlijke investering. Waar je wel rekening mee moet houden is dat een stage one een andere naaldbezetting heeft als bv. een RR. In het repair manual (V8 supplement) staat als het goed is vermeld welke naalden er in de carbs zitten. De naalden, en revisiesets zijn los te koop.
Dennis B.
In dat geval kun je 1 van de genoemde bedrijven benaderen, je kan natuurlijk ook nieuw kopen (bij Vis in Scheveningen bijvoorbeeld) maar reken op een behoorlijke investering. Waar je wel rekening mee moet houden is dat een stage one een andere naaldbezetting heeft als bv. een RR. In het repair manual (V8 supplement) staat als het goed is vermeld welke naalden er in de carbs zitten. De naalden, en revisiesets zijn los te koop.
Dennis B.