APK spannend.. jippieeee goedgekeurd.

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Maurice Sosef

APK spannend.. jippieeee goedgekeurd.

Bericht door Maurice Sosef »

hallo allemaal,

Het is weer gelukt Le Cameleon is weer goed APK goedgekeurt !!!!

Het enige wat niet goed was is dat mijn linkerkoplamp op de engelse stand stond.
En dat mag niet he in Nederland.

Dus we mogen weer een vol jaar rondrijden. geen enkel probleem. Ik kreeg zelfs complimenten voor de LandRover.

Groeten een gelukkige en opgeluchte Maurice met Le Cameleon.
Martijn ten Broeke

Re: APK spannend.. jippieeee goedgekeurd.

Bericht door Martijn ten Broeke »

gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Johan88LW

Bericht door Johan88LW »

Gefeliciteerd !!!! ennog bruikbare tips, ik moet ergens in april voor de eerste keer de apk ben nu al zenuwachtig..

groet johan
Maarten B

Bericht door Maarten B »

He Johan,

Wij zijn destijds samen teruggereden van de prikkersbijeenkomst in het Westelijk Havengebied.
Mijn advies voor de APK is: ga naar de beun op de hoek. Heb ik ook gedaan, scheelt een hoop poespas. Ik hoefde niet eens een afspraak te maken en stond na 30 minuten goedgekeurd weer buiten voor €40,-!!
Ze keken wel naar de 'hoofdpunten' oa remmen, chassis (compleet met een hamertje afgetikt, want hij geloofde niet dat een auto van 25 jaar zo hard kon zijn), speling stuurinrichting, wiellagers, deugdelijke gordels, lampen, CO, maar geen geneuzel over wel/niet lampbeschermers voor de lampen en meer van dat soort dingen.
Het (LaRo) keuringsstation waar ik eerst altijd heen ging had altijd wel wat om hem af te keuren. Als er dan nog een wiel zowat af dreigt te vallen dan snapte ik dat nog........., maar ze keurden hem de laatste keer af op oa de nummerplaat die er al jaren op zat. Stond geen stempeltje in!

In ieder geval succes met de keuring!!

Greetz, Maarten
Andy

Bericht door Andy »

En weer een jaar zo mooi stuk mechaniek op(en naast)de weg!!!
Maurice Sosef

Bericht door Maurice Sosef »

Johan,

Ik laat mijn Laro keuren bij Britisch Car Center in Baarn. Dit is een garage waar je ook geen afspraak hoeft te maken.

Als je meer wilt weten hoor ik het wel.

ohja, voor mijn diesel uit 1975 heb ik voor de keuring € 48,50 betaald.
Plaats reactie