Ik bedacht net, 25 jan in een zandbak spelen, wat gebeurd er dan met mijn spatlappen. Ik heb wel gehoord dat je die naar 1 keer niezen al kwijt bent.
Iets met touwtjes, maar dat lijkt mij niet echt een goede oplossing. Wie o wie help mij van dit gigantische probleem af.
groet Paul de Haas
spat spat spat spatlap
Re: spat spat spat spatlap
Zo'n heel groot probleem is het niet hoor. Het gebeurt wel eens tijdens het terreinrijden dat wanneer men een heuvel niet haalt er achteruit moet worden gereden. Af en toe gebeurt het dan wel eens dat de spatlap in het wiel komt, en hierdoor afscheurt.
Het is heel gemakkelijk op te lossen door de spatlappen vast te zetten met een touw, of nog beter met een kettinkje. Het is makkelijk om in de spatlap een oogje te draaien met een boutje aan de achterkant. Tevens maak je aan de auto een kettinkje of een haakje, wie je in het oogje kan haken. Tijdens het terreinrijden hang je de lappen omhoog, en op de weg maak je ze weer los!!
suc6
grt tijn
Het is heel gemakkelijk op te lossen door de spatlappen vast te zetten met een touw, of nog beter met een kettinkje. Het is makkelijk om in de spatlap een oogje te draaien met een boutje aan de achterkant. Tevens maak je aan de auto een kettinkje of een haakje, wie je in het oogje kan haken. Tijdens het terreinrijden hang je de lappen omhoog, en op de weg maak je ze weer los!!
suc6
grt tijn
Re: spat spat spat spatlap
Ik heb onderin mijn spatlappen een klein gaatje geboord. Daarin haak ik een elastiek met haak (uit de campingshop, een metalen haak met in de bovenzijde ervan een elastiek geklemd in de vorm van een lus ). Dat elastiek sla ik om de beugels aan de achterbalk van mijn Werkezeltje. En als je weer het terrein uit bent haak je ze los en legt de haakjes weer in de auto.
No problemo.
Groetjes,
Bob Nonnekens
('t Werkezeltje, SIII 88" Stawag)
No problemo.
Groetjes,
Bob Nonnekens
('t Werkezeltje, SIII 88" Stawag)