Foto's van 11 jan.
Foto's van 11 jan.
Hier dan de beloofde foto's, ik heb er niet zo veel, maar ik weet dat er meer gemaakt zijn en ook video's, misschien dat er na deze anderen zich geroepen voelen om ook foto's of video's te plaatsen.
[members.chello.nl]
Op één of andere manier zijn de foto's van de nieuwjaarsduik helaas mislukt
Tinus "90" 2.5D
[members.chello.nl]
Op één of andere manier zijn de foto's van de nieuwjaarsduik helaas mislukt
Tinus "90" 2.5D
Re: Foto's van 11 jan.
Mooie foto's tines,
Erg leuk om mijzelf enkele keren terug te zien op foto's. Ik weet in elk geval zeker dat bowy en gijs ook foto's hebben gemaakt. Tevens zijn er video's gemaakt door de bezitter van de defender 130, deze zou ik erg graag een keer willen zien!!!
mvrg tijn leussink
Erg leuk om mijzelf enkele keren terug te zien op foto's. Ik weet in elk geval zeker dat bowy en gijs ook foto's hebben gemaakt. Tevens zijn er video's gemaakt door de bezitter van de defender 130, deze zou ik erg graag een keer willen zien!!!
mvrg tijn leussink
Tinus
Prachtige foto's
Die blauwe 90 met de ondergaande zon en windmolens springt er echt uit.
Welke kleur blauw is dat?
Ben benieuwd naar de andere sfeerfoto's
So long Roelof
Prachtige foto's
Die blauwe 90 met de ondergaande zon en windmolens springt er echt uit.
Welke kleur blauw is dat?
Ben benieuwd naar de andere sfeerfoto's
So long Roelof
Door mij gemaakt heb er nog meer maar moet ze even op cdtje branden dan kan Bowy ze op de site zetten.
Gr Moddergoose die water toch ook heel leuk vindt
Gr Moddergoose die water toch ook heel leuk vindt
Wilde ik net zeggen dat het jouw foto was Gijs, maar je was me net voor. En voor Roelof: de kleur blauw heeft de vorige eigenaar laten mengen, ik kan je wel een nummer geven want dat staat geloof ik nog wel of het blik met het restje wat ik erbij gekregen heb toen ik em kocht.
Gr Tinus "90" 2.5D
Gr Tinus "90" 2.5D
Ik wil graag mijn dank uitspreken voor de geweldige catering van deze dag.
Ik ben helaas niet meer in de gelegenheid geweest om frikandellen en patat te eten en om Bowy's vader te bedanken maar bij deze!
Groetjes, JC
Ik ben helaas niet meer in de gelegenheid geweest om frikandellen en patat te eten en om Bowy's vader te bedanken maar bij deze!
Groetjes, JC
Ik heb inmiddels ook wat foto's gemaild naar Bowy, deze zullen binnenkort ook wel te zien zijn. De catering was inderdaad heerlijk, helaas was ik te laat voor de nieuwjaarsduik
gr.
Jan Aart
110 3.5 li V8
gr.
Jan Aart
110 3.5 li V8
Jan Aart,
laat me raden.
Je was je zwembroek vergeten en bent terug gereden om hem te halen.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
laat me raden.
Je was je zwembroek vergeten en bent terug gereden om hem te halen.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
Geweldige Foto's~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Groeten Martijn ten Broeke
Dankuwel iedereen, Inderdaad en leuk dag! Jammer dat ik heb mijn swembroek vergetten.
Great day, Papa Bowy, thanks for the soup. Big thanks to Marco for picking up me and Claire from Uithoorn and taking us home again!! What a gentleman!!!!
Great day, Papa Bowy, thanks for the soup. Big thanks to Marco for picking up me and Claire from Uithoorn and taking us home again!! What a gentleman!!!!
Ik was gewoon te laat, ik ben s'middags nog wel een paar keer totaan m'n middel in het water geweest om sleepkabels, en/of lierkabels aan andere landrovers dan die van mijzelf vast te maken. Slechts 1 maal was dit nodig om zelf los te komen.
gr.
Jan Aart
hier zullen binnenkort vast wel foto's van komen
gr.
Jan Aart
hier zullen binnenkort vast wel foto's van komen
Nog bedankt Jan Aart, ook voor mij heb je het pak aan moeten doen! Vandaag het water uit de koplampen laten lopen, handrem nagekeken(als ik hem aan trek dan zit hij weer vast, dus deze moet helemaal los) en geconstateerd dat de claxon echt is overleden.
Natte "Rudolf" groene 109 D 1983
Natte "Rudolf" groene 109 D 1983