Wie o wie kan mij snel helpen???
Wie o wie kan mij snel helpen???
Ik heb een 2.5 diesel ingebouwd in een series III nu ben ik bezig met de brandstof toevoer maar ik kom er niet uit. Ik heb nu van de tank naar de condenspot, naar de brandstofpomp(mechanisch) en dan moet ik naar het filter maar deze heeft vijf aansluitingen 1,2,3,,4 en een boven op waar moet de eerste slang van de brandstofpomp op aangesloten worden en hoe moet ik dan verder??????????
Help help ik ben nu echt de wanhoop nabij het wordt weer steeds slechter weer en ik moet nu op de MOTOR.
Groetjes zandrovertje
Help help ik ben nu echt de wanhoop nabij het wordt weer steeds slechter weer en ik moet nu op de MOTOR.
Groetjes zandrovertje
Re: Wie o wie kan mij snel helpen???
Alvast bedankt voor de moeite.
Gegroet Zandrovertje
Gegroet Zandrovertje
Hoi,
Lekker toch op de motor (ken het gevoel, althans het gebrek eraan als je op de plek van bestemming aankomt )
Filter hangt toch tegen het schutbord??
Dan gewoon........ Wacht ik ren ff naar buiten en maak een foto tot zo.
JW
Lekker toch op de motor (ken het gevoel, althans het gebrek eraan als je op de plek van bestemming aankomt )
Filter hangt toch tegen het schutbord??
Dan gewoon........ Wacht ik ren ff naar buiten en maak een foto tot zo.
JW
Wat is je emailadres krijg het niet voor elkaar met je naam boven de posting
JW
JW
Arnold,
van de brandstoffilter aan het schutbord worden alleen 1 en 2 of 3 en 4 gebruikt.
Bij allemaal staat een pijl voor de stroomrichting.
Van de opvoerpomp naar het filter is dus pijltje naar binnen, daar vandaan pijltje naar buiten naar de compressiepomp.
De topaansluiting met een banjobout wordt door de retourleiding van de verstuivers gebruikt.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
van de brandstoffilter aan het schutbord worden alleen 1 en 2 of 3 en 4 gebruikt.
Bij allemaal staat een pijl voor de stroomrichting.
Van de opvoerpomp naar het filter is dus pijltje naar binnen, daar vandaan pijltje naar buiten naar de compressiepomp.
De topaansluiting met een banjobout wordt door de retourleiding van de verstuivers gebruikt.
Aad Koene,
Heren allemaal bedankt ik ga morgen maar weer verder daar het nu regend hier en ik de auto nu niet meer binnen krijg.
Gegroet Zandrovertje
Gegroet Zandrovertje
Ja dat wou ik nou net zeggen, en dan uitbeelden met een foto
Ik heb net je hotmailbox volgestopt
Ik hoop dat je eruit komt arno Viel vergnüggen
Auf Tutti
Jan Willem uit LAROtterdam
Ik heb net je hotmailbox volgestopt
Ik hoop dat je eruit komt arno Viel vergnüggen
Auf Tutti
Jan Willem uit LAROtterdam
Heren ik heb nog even een vraagje. Ik moet nog een accu kopen maar als de dynamo 55 amp leverd is het dan toch nodig om een veel zwaardere accu te kopen mensen hebben me een 105 Amp accu aangeraden omdat ik ook een lier bezit.
Groetjes Zandrovertje
Groetjes Zandrovertje
Jan ik rijd een Honda VFR 800 i Rood van kleur en het valt ook allemaal wel mee maar ik wil mijn Laro weer eens horen met zijn nieuwe hart.
Groetjes uit Belgie van Zandrovertje
Groetjes uit Belgie van Zandrovertje
Motorpak aan, helm op en doorgaan
Ik stond verleden week ook midden in de avond te sleutelen met een zaklampie in mijn bakkes. Het heeft wel charme
Wat voor Motor rij je ???? Ik (steeds minder na aanschaf van mij SIII) een Yamaha XV750. Best een leuke ervaring trouwens filerijden met sneeuw.
Neem een neut en weltrusten ik ga want de tweeling ligt te krijzen PFOEH
Jan Willem die vanacht wellicht weer niet gaat doorslapen :Z
Ik stond verleden week ook midden in de avond te sleutelen met een zaklampie in mijn bakkes. Het heeft wel charme
Wat voor Motor rij je ???? Ik (steeds minder na aanschaf van mij SIII) een Yamaha XV750. Best een leuke ervaring trouwens filerijden met sneeuw.
Neem een neut en weltrusten ik ga want de tweeling ligt te krijzen PFOEH
Jan Willem die vanacht wellicht weer niet gaat doorslapen :Z
Arno,
De zwaarte van je accu heeft niet zoveel met het Amperage van je dynamo te maken, hij doet er hooguit langer over om hem weer helemaal bij te laden.
Voor een elektrische lier zou ik altijd voor een tweede accu kiezen, al was het alleen al voor de veiligheid en zekerheid mbt het starten.
Wil je het toch met 1 accu doen zou ik de zwaarst mogelijke nemen die in de houder past.
Aad Koene,
De zwaarte van je accu heeft niet zoveel met het Amperage van je dynamo te maken, hij doet er hooguit langer over om hem weer helemaal bij te laden.
Voor een elektrische lier zou ik altijd voor een tweede accu kiezen, al was het alleen al voor de veiligheid en zekerheid mbt het starten.
Wil je het toch met 1 accu doen zou ik de zwaarst mogelijke nemen die in de houder past.
Aad Koene,
Of je neemt een goede bouster mee met veel vermogen, die van mij heeft 850amp daar kan ik een vrachtwagen mee starten. Dat is kleiner en ook voor andere dingen te gebruiken. Trouwens ik heb een accu van 110 amp en een dynamo van 70amp voor een 2,¼ diesel met een 12v 8500 huskey lier. En werkt goed ook in Schlayn.
jo fo "laro"
jo fo "laro"