Super bedankt!!!!!!

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Jorrit

Super bedankt!!!!!!

Bericht door Jorrit »

Ik wil even Maarten, Henk en de zieke Tijn bedanken voor hun super hulp! Echt bedankt jongens Zonder jullie hadden we het nooit gered! Alleen Zit ik ng met een heleboel gevulde koeken, had niemand mij even kunnen helpen herinneren. Julllie zijn van harte welkom om als nog op de koffie met gevulde koeken te komen.

Tijn beterschap, Super dat je er toch was!

Maarten Super inschattings vermoch dat je toch de grote wagen mee had bedankt!

Henk Super samenwerking, het was gezellig!

BEDANKT!!! (ik mag nu toch wel even schreewen he)

Groetjes Jorrit, LR 110" 200tdi Hardtop RHD "Annabel"
[members.home.nl]
La Gomera

Re: Super bedankt!!!!!!

Bericht door La Gomera »

Ola Jorrit&Karen!

Graag gedaan en veel plezier met jullie huis, het is een tof huissie!

Adios Henk & Lupo.
Muddy

Bericht door Muddy »

Als ik jouw op zo'n manier kan bedanken voor alle Laro hulp die je mij gegeven hebt is het toch geweldig!!!

Ziekte gaat wel weer redelijk, beetje verkouden nog, maar toch wel vandaag de hele dag met de Laro bezig geweest. Niet verwacht dat je van een Nieuwjaarsduik zo ziek kan worden, volgende week is de duik er voor mij dus niet bij!!!!

Was een leuke dag gisteren, Ik heb nog tegen je moeder gezegt tijdens de koffie dat ik wat miste. Helaas stond jij op dit moment beneden bij de vrachtwagen.

Moeten we snel weer een keer over doen, zo'n verhuizing!!!!! (Ik zoek voor over 1,5 jaar nog mensen, dan is ons nieuwe huisklaar)

mvrg Tijn Leussink
Land Rover Defender 90 TD5 1999 "muddy" (Die eindelijk de lier er op heeft zitten)
Maarten van Lenthe

Bericht door Maarten van Lenthe »

Succes in je nieuwe huis....met garage...... en een overschot aan gevulde koeken!

Maarten
Mick

Bericht door Mick »

Ook graag gedaan, voor de liefhebbers wat plaatjes.

[wezine.net]
Plaats reactie