2,5 ltr diesel in serie 3
2,5 ltr diesel in serie 3
wie heeft er ervaring met het inbouwen van een 2,5 diesel in een serie 3.moeten de originele steunen van het oude blok blijven zitten?
en hoe loopt de uitlaatpijp van het spruitstuk naar demper?
hellup
willen het beestje vanavond aan de praat hebbeb.
groeten kees
en hoe loopt de uitlaatpijp van het spruitstuk naar demper?
hellup
willen het beestje vanavond aan de praat hebbeb.
groeten kees
Re: 2,5 ltr diesel in serie 3
Ligt iedereen nog op 1 oor bij te komen van oud op nieuw? of allemaal zelf druk aan het sleutelen.
Bij mij zit het blok al in m'n SIII, alleen hij loopt nog niet
De rechter motorsteun op het chassis kwam in aanraking met de inspuitpomp, dus die heb ik er afgeslepen. Op die plek heb ik een nieuwe steun gelast, daarvoor heb ik een steun van een 2.25D gebruikt. Aan het 2.5 blok moet je een de 'standaard' (defender) motorsteun gebruiken. Je rubber moet nu precies tussen je steunen in passen.
Ik heb het spruitstuk van een 2.25D gebruikt, en alle standaard uitlaatdelen van de SIII. Het achterste deel heb ik iets naar achteren geplaatst, maar het kan ook dat dat komt doordat mijn uitlaatdemper nogal krom was.
Als je wil kan ik wel een foto sturen van de motorsteun.
Succes,
Hanno
De rechter motorsteun op het chassis kwam in aanraking met de inspuitpomp, dus die heb ik er afgeslepen. Op die plek heb ik een nieuwe steun gelast, daarvoor heb ik een steun van een 2.25D gebruikt. Aan het 2.5 blok moet je een de 'standaard' (defender) motorsteun gebruiken. Je rubber moet nu precies tussen je steunen in passen.
Ik heb het spruitstuk van een 2.25D gebruikt, en alle standaard uitlaatdelen van de SIII. Het achterste deel heb ik iets naar achteren geplaatst, maar het kan ook dat dat komt doordat mijn uitlaatdemper nogal krom was.
Als je wil kan ik wel een foto sturen van de motorsteun.
Succes,
Hanno
oke' bedankt voor je info
we zijn net even bij de defender weest te kijken , en hebben inderdaad gezien dat de rechter steun heel anders is.nu nog proberen het na te maken,
groeten kees
we zijn net even bij de defender weest te kijken , en hebben inderdaad gezien dat de rechter steun heel anders is.nu nog proberen het na te maken,
groeten kees
Alst niet lukt geef je maar een gil, ik heb wel intresse in een 2,5 diesel
Gaikt wel proberen
Arie
Gaikt wel proberen

Arie
Kee arie ducktarie, van mij mag je dat kreng zo komen halen.Denk alleen dat mijn overbuurman, van wie de auto is er niet zo blij mee is.Maar er is HOOP alles komt goed, morgen nog ff steuntje lassen en alles is in orde.
Groeten Beauty and the BEAST
Groeten Beauty and the BEAST
Kees voor € 10000 mag je hem verkopen aan wie je maar wil maar hou mij dan ook op de hoogte.
Groetjes je overbuurman die het nu weer helemaal ziet zitten
Ps Ik kan foto's mailen als er echt geinteresseerden zijn.
Groetjes je overbuurman die het nu weer helemaal ziet zitten
Ps Ik kan foto's mailen als er echt geinteresseerden zijn.