tis nie eerlijk.
tis nie eerlijk.
Sinds november ben ik in het bezit van mijn allereerste landrover. Het is een defender 90 uit het jaar 85. Eigenlijk moet ik eerlijk zijn, en heb ik hem in een opwelling gekocht, en daar door heb ik er nu dus eentje met een bult werk en geen autosleutelervaring. Maar dat geeft niks, ik vind het gelukkig hartstikke leuk. En het rijden in zo'n beest is echt helemaal het einde!!!!!
En dan begint de rally Parijs-Dakar............
Holy f*uck, heb je die Bowler Wildcat gezien!!!!!!!!
HET IS GEWOON NIET EERLIJK!!!
En dan begint de rally Parijs-Dakar............
Holy f*uck, heb je die Bowler Wildcat gezien!!!!!!!!
HET IS GEWOON NIET EERLIJK!!!
Re: tis nie eerlijk.
Gewoon namaken.
Zo moeilijk is dat niet.
Ander chassis lassen, pittig motortje op de kop tikken en een andere body maken.
Weekendje werk
Zo moeilijk is dat niet.
Ander chassis lassen, pittig motortje op de kop tikken en een andere body maken.
Weekendje werk
Re: tis nie eerlijk.
Fijne vent ben jij, ik ben al vaker uitgelachen omdat ik een landrover bezit en niet kan lassen ha ha ha
Re: tis nie eerlijk.
Tja Marchel er zijn nou eenmaal mensen die het niet begrijpen.
Maar troost je, als die mensen hun Jappanertje al op de sloperij ligt, rijdt jou Landrover nog steeds rond.
Chassis verrot ? gewoon een nieuwe eronder.
Probeer dat maar eens met een Susuki !
Maar troost je, als die mensen hun Jappanertje al op de sloperij ligt, rijdt jou Landrover nog steeds rond.
Chassis verrot ? gewoon een nieuwe eronder.
Probeer dat maar eens met een Susuki !
Re: tis nie eerlijk.
oooo zit dat zo, ik dacht altijd dat, als er maar voldoende vanaf valt je dan een lightweight overhield.
Re: tis nie eerlijk.
Nou nee hoor, en niks ten nadele van de Lw.
Er staat er hier ook 1 voor de deur en die doet het echt altijd.
Techiek uit de oorlog maar niet kapot te krijgen ondanks zijn 26 jaar.
Dan kunnen ze bij Lr wel eens iets proberen te verbeteren maar die techniek van zo`n serie is echt oerdegelijk. (en simpel)
Er staat er hier ook 1 voor de deur en die doet het echt altijd.
Techiek uit de oorlog maar niet kapot te krijgen ondanks zijn 26 jaar.
Dan kunnen ze bij Lr wel eens iets proberen te verbeteren maar die techniek van zo`n serie is echt oerdegelijk. (en simpel)
Re: tis nie eerlijk.
Hoi Marcel,
Ten tijde ongeveer van toen mijn Lightweight uit de fabriekshal rolde was ik ook apetrots op mijn twee stukjes staal die ik aan elkaar had gelast, totdat de instructeur er met een moker op sloeg en het weer twee stukjes staal waren. Laat je niet uit het veld slaan, ook lassen moet te leren zijn, als je iets verder terug zoekt op het prikbord, was een lascursus in de aanbieding, als ik me niet vergis.
Groet,
John
Ten tijde ongeveer van toen mijn Lightweight uit de fabriekshal rolde was ik ook apetrots op mijn twee stukjes staal die ik aan elkaar had gelast, totdat de instructeur er met een moker op sloeg en het weer twee stukjes staal waren. Laat je niet uit het veld slaan, ook lassen moet te leren zijn, als je iets verder terug zoekt op het prikbord, was een lascursus in de aanbieding, als ik me niet vergis.
Groet,
John
Re: tis nie eerlijk.
Mooie wagen, maar op de heenweg naar Frankrijk al meteen een lekke brandstoftank!!!! Een echte Land-Rover dus.
Jeroen 109 SIIA
Jeroen 109 SIIA
Re: tis nie eerlijk.
Het schijn een soort binnenband die tank, en makkelijk te repareren met een setje bandeplak spul.
Echt Land-Rover dus.
Martin Merts
LR S2a 88" 1965 'Pumba'
Echt Land-Rover dus.
Martin Merts
LR S2a 88" 1965 'Pumba'
Re: tis nie eerlijk.
Hoi Jeroen en Martin,
Wellicht ten overvloede want ik heb zelf geen ervaring mat het bandenplakken van brandstoftanks, maar als je aan een tank gaat lassen kan het een goed idee zijn hem met water te vullen zodat er geen explosieve dampen in kunnen vormen.
Succes met lassen,
John
Wellicht ten overvloede want ik heb zelf geen ervaring mat het bandenplakken van brandstoftanks, maar als je aan een tank gaat lassen kan het een goed idee zijn hem met water te vullen zodat er geen explosieve dampen in kunnen vormen.
Succes met lassen,
John