Lierbumper

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Muddy

Lierbumper

Bericht door Muddy »

Hallo allemaal,

Ik ben in het bezit gekomen van een prachtige lier met een super mooie lierbumper. Nu was ik vanavond met -1.5 graden (viel erg mee) bezig om de bumper er even op te zetten. Even lukt bij mij nooit, aangezien er altijd wel iets is dat niet helemaal past. Maar het probleem van deze avond waren twee kleine metalen "bochtjes" tussen de chassie balk en de steuntjes om een krik in de zetten. Kan iemand mij vertellen waar die metalen "bochtjes" voor zijn (volgens mij zijn ze zinloos) en zo ja of ik ze niet gewoon weg kan slijpen.

Het gaat trouwens om een homemade lierbumper waar vele leden van de lrch mee rijden.

mvrg tijn leussink
Land Rover Defender 90 TD5 1999 "muddy"
Nu nog Gijs110

Re: Lierbumper

Bericht door Nu nog Gijs110 »

He Tijn,

Bedoel je de kleine halve rondjes aan weerszijde van de chassisbalken. Zo je kun je er gewoon afslijpen bij mij zitten er ze ook niet meer op. Maar bedoel je iets anders dan??????? Misschien even een fotootje plaatsen.

Gr Nu nog Gijs110
Muddy

Re: Lierbumper

Bericht door Muddy »

He gijs,

Die dingen bedoel ik ja. Mooi dat ze er bij jouw ook af zijn, dit is voor mij het Ja teken om komende week de slijptol er in te zetten!!!

Onze Laro's lijken momenteel erg op elkaar, ze glimmen en hebben beide geen bumper meer voor op!!!

grt tijn

P.s. Weet iemand eigelijk waar ze wel voor zijn?? of is het weer eens iets zinloos vanuit de Laro fabriek?
Plaats reactie