prijzen

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
schroten

prijzen

Bericht door schroten »

Hallo,
Ben redelijk nieuw hier en erg benieuwd of jullie een lijstje o.i.d. hebben met richtprijzen voor diverse onderdelen. Ben zelf een slechte handelaar en kan het vaak niet volgen, de prijzen die ik bij bv Bolleboom hoor en op het prikbord lees liggen vaak erg uit elkaar en wel beidde kanten op. Ik ben zelf niet van plan te verdienen aan de onderdelen waar ik vanaf wil, maar om er op in te leveren is nou ook weer niet de bedoeling.
Groetjes
Hans
menno SIII 88-109 SIIA 88

Re: prijzen

Bericht door menno SIII 88-109 SIIA 88 »

op www.paddockspares.com kun je de engelse prijzen vinden tel daar een aantal procent bij op .
of bestel gewoon bij paddock met een creditkaart gaat dat perfect.
gr menno
Serious IIa

Bericht door Serious IIa »

Hoi Hans,

Mijn doel is dat ik van de prijzen mijn eigen hobby kan bekostigen, vaak zijn de prijzen iets lager dan gemiddeld (bij andere prikkers) voordeel ben je alles lekker snel kwijt (doe vaak een zoekopdrachtje) en verder heb ik bijna alles al wel eens vervangen en wet dus ongeveer wat het kost. Als ik het echt niet weet wil ik nog wel eens rondbellen naar bv RB om even te informeren. (Bedenk wel RB heeft grote voorraden die ook betaald moeten woren en hij moet ervan kunnen leven en daarom is hij gewoon wat duurder dan particulier (inherent aan handelaar.. denk ik)
Ook wil ik het vel van andere prikkers niet over de oren halen. Dus mocht ik een keer teveel vragen dan ga ik ervan uit dat iemand dat ook gewoon aangeeft dan valt er altijd over te praten, heb er een hekel aan om lang met onderdelen te blijven zitten.........

Cheers Bowy
Serious IIa

Bericht door Serious IIa »

Nog één dingetje.... Ik ben er van overtuigd dat je dingen sneller verkoopt als je naatuurlijk de prijzen vermeld..... En scheelt in hoop zinloos geleuter in de trant van :

wat kost dat?
....
oh zoveel!
ja
nou dan denk ik er nog even over na...
okee
doei

Beetje zonde van mijn energie vind ik ! En NIEMAND doet zomaar een bod in de ruimte.....

Cheer BOwy
Plaats reactie