Halve Marathon sleutelen

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Aad Koene

Halve Marathon sleutelen

Bericht door Aad Koene »

Ben zojuist thuis van een halve Marathon sleutelen aan Tinkerbell.

Vorige week heeft zij, mede door de omstandigheden, per ongeluk te weinig olie gehad.
De gevolgen laten zich raden: beschadigde drijfstanglagers.
Na 16 uur sleutelen zitten er nieuwe drijfstanglagers, nieuwe zuigers en nieuwe klepseals in en rijd Tinkerbell weer.

Mijn oogleden worden zwaar, mijn benen zijn gevoeloos en mijn handen doen zeer.
Tijd om naar bed te gaan.

welterusten alllemaal.

Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
Aad G

Re: Halve Marathon sleutelen

Bericht door Aad G »

en je liep je eigen toch al zo te vervelen
jo.

Bericht door jo. »

Waarom neem je niet eens de tijd om olie controle, tegen andere ben je altijd bezig het autotje in orde te houden en zelf. Het wordt tijd dat je eerst naar je eigen gaat kijken dan pas naar anderen. Maar ja eens een leer alijd een leer. Geluikig ben je geen ezel die stoot zich maar een keer. En aadje geeft alleen advies aan andere en let dan zelf niet op. Ha Ha

jo fo "laro"
The Green NoMud//760|GLE?2??

Bericht door The Green NoMud//760|GLE?2?? »

tekort: t
tekort: l
teveel: l

ik hoop voor je dat je ff uitslaapt want het heeft direct gevolg voor grammatica.
Jan
Stijn Schober

ik ben ook moe

Bericht door Stijn Schober »

mijn oogleden worden zwaar (daar ik vandaag nog niet geslapen heb, ga dat zo snel mogelijk doen), mijn benen zijn moe (van het dansen héél de nacht) en mijn voeten doen zeer van het stampen op duivelse bass-geluiden (héérlijk).
ja ik was op een feestje genaamd Innercity, en Bowy was jij daar heel toevallig ook of was het je dubbelganger.

stijn (de feestganger)
Jan W

Re: ik ben ook moe

Bericht door Jan W »

Ik heb gelukkig niet op je mailtje gewacht

Ik heb hem bedankt hoor....

Gelukkig rijd Tinker weer, zag er al een beetje pips uit op de brug.

Hoi

Jan Willem
Aad Koene

Bericht door Aad Koene »

Tsja,

wat zal ik vandaag eens gaan doen??

Aad Koene,
Aad Koene

Bericht door Aad Koene »

Ja Jan,

ik heb het gezien.
Inderdaad kostte het me veel moeite om de posting te maken omdat mijn vingers niet meer wilde.

Aad Koene,
Aad Koene

Bericht door Aad Koene »

Jo,

Normaal controleer ik het peil regelmatig, echter met de verhuizing en de drukte daarom heen is een keer vergeten fataal geworden.
Het olieverbruik liep de laatste weken ook in rap tempo op en tijdens de verhuizing is er veel met een aanhanger en op laag toeren gereden, de ontstane onderdruk zorgde voor de rest.
Tijdens de kleine revisie van vannacht is ook gebleken dat er 3 uitlaatklepseals los zaten en ze dusdanig versleten waren dat de olie er heel makkelijk langs kon lopen.
En ja fouten zijn menselijk en ik maak ook wel eens fouten.

Aad Koene,
Dries

Bericht door Dries »

Probeer 'ns te reageren op het uit elkaar van van dit Forum!! En dan niet uit naam van / namens ...... ( de man met de zere voet maar als Aad. Of blijf je het negeren tot het echt te laat is.

Schut Berry is wakker!!
jo.

Bericht door jo. »

Ik had niet in de gaten dat je motor zo slecht was (olie gebruik) dan moet ik ook oppassen en iets vaker het olie pijlen.
Wand 16uur sleutelen en dat (ik moet dat buiten doen) is met dit weer geen pretje.
En fouten wil ik niet zeggen maar vergeten dat je een landrover hebt, dat moet je niet doen.
Dat kost dan een dag werk (2 werktijden; dubbelsalaris en 4x pauze en een 6x koffie en niet te vergeten 8x vloeken is toch veel 20x). Maar ja heb je nu de rest ook gekontoleerd anders moet je morgen weer aan de slag. en je heb de uren voor deze week al opgebruikt

jo fo "laro"
Dries

Bericht door Dries »

Oké!
Laat ook maar zitten!
Serious IIa

Re: ik ben ook moe

Bericht door Serious IIa »

Nee was mijn dubbelganger IN te huren voor al uw feesten en partijen..........

Cheers Bowy die ook moe is
Plaats reactie