LRCH vanuit Dwingeloo?

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Jan-Cor

LRCH vanuit Dwingeloo?

Bericht door Jan-Cor »

Zijn er ook nog prikkers die morgen naar het evenement van LRCH gaan welke start vanuit Dwingeloo??

Helaas heb ik me niet ingeschreven maar als er veel prikkers zijn lijkt het me wel erg gezellig om even met elkaar te babbelen en alle Land Rovers te aanschouwen

Wie o wie gaat naar Dwingeloo?

Groetjes, JC
Harry Woker (de RUS)

Re: LRCH vanuit Dwingeloo?

Bericht door Harry Woker (de RUS) »

Jan-Cor,
ik heb op de 16e al via dit medium een gelijkwaardige vraag gesteld. Kijk maar.
Anyhow ik kom, tezamen met de 'RUS'. Zoals je wellicht weet is dat het vml. kenteken van mijn 1983 ex-British Telecom Series 3. Zij is enige jaren geleden overgespoten: van yellow naar communistisch rood (wat hardnekkig door Land Rover Masai Red genoemd wordt).
Net zoals het 'werkezeltje', heb ik de 'RUS' ook voorzien van passende kerstversiering. Nu alleen nog 160 km. rijden (Alkmaar - Dwingeloo) maar als de weersvoorspellers het juist hebben, heb ik voor een deel van de route wind in de rug...?
Tot morgen!
Harry & de 'RUS'
jo.

Bericht door jo. »

Ik kom niet, eerst naar Arnem dan hier mij is het te ver vanuit Limburg. Daarom kun je zeggen dat lid nummer 4951 niet komt.

jo fo "laro"
Hulk

Bericht door Hulk »

had je je wel opgegeven dan?

Ik sukkel wou wel maar ben vergeten de bon op te sturen.

Vico ( 110 )
Jan-Cor

Bericht door Jan-Cor »

Welke bon in vredesnaam dan??
Ik heb in LRCH clubblad wel aankondiging gezien maar geen bon om op te sturen!
En ik wil wel graag meedoen eigenlijk

Groetjes, JC
Frank Korver

Bericht door Frank Korver »

Als je goed het LRCH blad had gelezen dan was je deze tegengekomen en had je gewoon kunnen komen wat ik nu begrepen hebt is dat de rit volgeboekt was.

grt Frank Korver
Jan-Cor

Bericht door Jan-Cor »

Dan nog denk ik dat ik ff morgen ga kijken
Ik vind het gewoon leuk wat LaRootjes bij elkaar te zien
En Dwingeloo is gewoon lekker dichtbij, dus...........

Groetjes, JC
Bob Nonnekens

Bericht door Bob Nonnekens »

Je zou kunnen proberen Ellen Leene te bellen en te kijken in hoeverre ze in kerststemming is en over haar hart zal strijken. Telefoonnummer staat voorin Info.

Tot morgen!

Bob Nonnekens

('t Werkezeltje, SIII 88" Stawag)
jo.

Bericht door jo. »

Natuurlijk had ik mij ingeschreven maar de kop van drente is 200km heen en 200km terug en dan nog eens 100km rijden en nog om 19.00 in Vilt boven op de Cauberg (van het wielrennen) in Valkenburg zijn dat haal ik niet. Het zal mij een rotzorg zijn wie er mag rijden (dat zoeken ze daar maar uit) ik kom niet en daar mee uit. geen verder komentaar.

Dat is pas een taal hé (ha,ha,ha,)

jo fo "laro"
Plaats reactie