Ben even bij ET geweest....
Ben even bij ET geweest....
Hoi,
Ik ben vandaag even stiekem alvast bij ET in Coevorden geweest......
Heb mijn bandjes alvast opgehaald. Hebben best wel wat leuk spul voor def's en rr's liggen en zijn druk bezig met alles klaarmaken. Hek gaat wel pas om 10.00 uur los hebben ze gezegd dus.... Ze hadden geen flauw idee hoeveel mensen er zaterdag en zondag zouden komen dus ze zullen nog schrikkenvan al die prikkers
Nieuwe werkplaats van hen is ook absoluut de moeite waard! Errug mooi en professioneel geworden!!!!
Als je natuurlijk zaterdag langs ET gaat vergeet dan niet even langs Ter Horst in de Krim te rijden, hij heeft nl een hoop 2ehands series spul.
Cheers Bowy en veel plezier zaterdag en zondag.
ps zie jullie om 945 met een bak koffie bij het hek
Ik ben vandaag even stiekem alvast bij ET in Coevorden geweest......
Heb mijn bandjes alvast opgehaald. Hebben best wel wat leuk spul voor def's en rr's liggen en zijn druk bezig met alles klaarmaken. Hek gaat wel pas om 10.00 uur los hebben ze gezegd dus.... Ze hadden geen flauw idee hoeveel mensen er zaterdag en zondag zouden komen dus ze zullen nog schrikkenvan al die prikkers
Nieuwe werkplaats van hen is ook absoluut de moeite waard! Errug mooi en professioneel geworden!!!!
Als je natuurlijk zaterdag langs ET gaat vergeet dan niet even langs Ter Horst in de Krim te rijden, hij heeft nl een hoop 2ehands series spul.
Cheers Bowy en veel plezier zaterdag en zondag.
ps zie jullie om 945 met een bak koffie bij het hek
Re: Ben even bij ET geweest....
aardig wat RR onderdelen heb ik uit betrouwbare bron vernomen.
maar ik ga er zaterdag ook heen ben er rond half 11 ofzo.
dus bowy niet alles voor mijn ogen wel halen he....
gr menno
maar ik ga er zaterdag ook heen ben er rond half 11 ofzo.
dus bowy niet alles voor mijn ogen wel halen he....
gr menno
Aan wat voor een RR delen moet ik dan denken?
Groet, Hendrik.
Groet, Hendrik.
alles wat je maar kan bedenken
assen
blokken
versnellingsbakken
deuren
hij heeft er vroeger aardig wat gesloopt
gr menno
assen
blokken
versnellingsbakken
deuren
hij heeft er vroeger aardig wat gesloopt
gr menno
zal daar nooit meer komen
Ben je nog iets tegen gekomen van je wagen (iets wat niet omgecatt was)???????????????????????????????????????????????????????
Groeten Theo Kaufmann/Disco & RR6X4 Carmichael
Groeten Theo Kaufmann/Disco & RR6X4 Carmichael
Bowy,
Is het voor jou mogelijk om ff via Veendam te rijden en mij mee te nemen?
De Disco rijd lastig zonder 1 schokbreker en Mariska wil graag de Honda beschikbaar hebben zodat ze nog wat boodschappen kan doen
Dus ik zou het erg fijn vinden als ik met je mee kan rijden.
Klein voordeeltje, je kunt vanaf Zuidwending (ben je ook nog nooit geweest) heel mooi binnendoor naar Coevorden rijden
Laat je nog ff wat van je horen?
Groetjes, JC
Is het voor jou mogelijk om ff via Veendam te rijden en mij mee te nemen?
De Disco rijd lastig zonder 1 schokbreker en Mariska wil graag de Honda beschikbaar hebben zodat ze nog wat boodschappen kan doen
Dus ik zou het erg fijn vinden als ik met je mee kan rijden.
Klein voordeeltje, je kunt vanaf Zuidwending (ben je ook nog nooit geweest) heel mooi binnendoor naar Coevorden rijden
Laat je nog ff wat van je horen?
Groetjes, JC
Sorry JC gaat vrees ik niet lukken ivm andere bestemmingen en samen met mijn vader rijden.... Maar neem anders even contact op met Gijs die gaat ook....
Cheers Bowy
Cheers Bowy