Andere kleur geven????
Andere kleur geven????
Heren/dames,
Ik wil tzt mijn laro een andere kleur geven. Ik wil dit zelf gaan doen, hoe kan ik het neste te werk gaan, schuren?? verven met roller??? of spuiten, kan ik denk ik niet, maar.......???
Tevens een vraag: Wie stond er zondag de hele dag in Ruurlo (winterdag) voor mijn deur geparkeerd, het was een hele mooie volgens mij donker groene 110. Er stond reclame op van een of andere timmerwerken!!!!!!! Ik zou graag willen weten wat voor een kleur dat was!
Misschien dat iemand deze auto kent en mij kan inlichten??
Groeten Martijn ten Broeke
"Rudolf" 109 D 1983
Ik wil tzt mijn laro een andere kleur geven. Ik wil dit zelf gaan doen, hoe kan ik het neste te werk gaan, schuren?? verven met roller??? of spuiten, kan ik denk ik niet, maar.......???
Tevens een vraag: Wie stond er zondag de hele dag in Ruurlo (winterdag) voor mijn deur geparkeerd, het was een hele mooie volgens mij donker groene 110. Er stond reclame op van een of andere timmerwerken!!!!!!! Ik zou graag willen weten wat voor een kleur dat was!
Misschien dat iemand deze auto kent en mij kan inlichten??
Groeten Martijn ten Broeke
"Rudolf" 109 D 1983
Re: Andere kleur geven????
De voorbewerking is afhankelijk van de verflaag die er nu op zit, als het nog de eerste laklaag is (zoals bij mijn S3), is opschuren de beste optie.
In geval van vele verflagen (bv ex-leger) heb ik zelf de beste resultaat gekregen door de verf met behulp van een fohn (el. verfbrander), en een afsteekmes.
Het grote voordeel hiervan is dat je alle lagen tegelijk verwijderd, en het geeft alleen krullen verf (die je zo opveegt), en geen stof.
Wel even schuren voordat je met de ets-primer aan de gang gaat.
Of je gaat rollen, of spuiten is afhankelijk van het resultaat wat je voor ogen hebt.
Spuiten is mooier (mits goed voorbewerkt), rollen kan ook best fraai worden.
Dennis B.
In geval van vele verflagen (bv ex-leger) heb ik zelf de beste resultaat gekregen door de verf met behulp van een fohn (el. verfbrander), en een afsteekmes.
Het grote voordeel hiervan is dat je alle lagen tegelijk verwijderd, en het geeft alleen krullen verf (die je zo opveegt), en geen stof.
Wel even schuren voordat je met de ets-primer aan de gang gaat.
Of je gaat rollen, of spuiten is afhankelijk van het resultaat wat je voor ogen hebt.
Spuiten is mooier (mits goed voorbewerkt), rollen kan ook best fraai worden.
Dennis B.
WAT ZEG JE NU RUURLO
HOHOOHOHO martijn kom jij uit ruurlo
en dat zeg je nu pas
ik kom uit lochem en die 110 die jij zag is van gerben krijgsman uit borculo.
das leuk nog meer achterhoekse laro`s
gr gekke menno en Bloodymary
en dat zeg je nu pas
ik kom uit lochem en die 110 die jij zag is van gerben krijgsman uit borculo.
das leuk nog meer achterhoekse laro`s
gr gekke menno en Bloodymary
die kleur is standaard landrover def groen.
want die auto is pas een paar maanden oud
gr gekke menno en BLoodymary
want die auto is pas een paar maanden oud
gr gekke menno en BLoodymary
Hmpz de achterhoekers raken in de meerderheid tov de twentenaren
Mvgr
Gerben die zo richting industrieplein gaat en probeert Menno es op te snorren
Mvgr
Gerben die zo richting industrieplein gaat en probeert Menno es op te snorren
Re: WAT ZEG JE NU RUURLO
DAS geinig,
Hoe zien die wagens er van jouw uit????
Groeten mede achterhoeker, MArtijn ten Broeke
"Rudolf" 109 D 1983
Hoe zien die wagens er van jouw uit????
Groeten mede achterhoeker, MArtijn ten Broeke
"Rudolf" 109 D 1983
Re: WAT ZEG JE NU RUURLO
de enige die rijd is een rode serie III truckcap
maar bel maar eens kom maar een keer een bak koffie halen
gr menno
0610844016
maar bel maar eens kom maar een keer een bak koffie halen
gr menno
0610844016
Hallo Martijn,
Spuiten vind ik zelf goed te doen. Geeft m.i. een beter resultaat ten opzichte van rollen of kwasten. Je moet alleen wel een compressor en een spuitbeker hebben. Een kleine compressor voldoet al redelijk. Als je er meer over wilt weten dan moet je het nog maar even laten weten. Ik heb in 2 jaar geleden een eend zelf gespoten in de openstaande garagedeuren.
Groet Phillip.
Spuiten vind ik zelf goed te doen. Geeft m.i. een beter resultaat ten opzichte van rollen of kwasten. Je moet alleen wel een compressor en een spuitbeker hebben. Een kleine compressor voldoet al redelijk. Als je er meer over wilt weten dan moet je het nog maar even laten weten. Ik heb in 2 jaar geleden een eend zelf gespoten in de openstaande garagedeuren.
Groet Phillip.
hallo tukkers en achterhoekers,
Aangezien we hier onderhand met zoveel oosterlingen op dit prikbord komen, is het dan niet misschien een keer een idee, om een rit met een bbq te houden of zo iets???
Ik wil samen met een aantal mensen best wel eens zo iets proberen te organiseren!!!
mvrg Tijn Leussink
Aangezien we hier onderhand met zoveel oosterlingen op dit prikbord komen, is het dan niet misschien een keer een idee, om een rit met een bbq te houden of zo iets???
Ik wil samen met een aantal mensen best wel eens zo iets proberen te organiseren!!!
mvrg Tijn Leussink