Landrover boer in zuidlaren
Landrover boer in zuidlaren
Hallo medeprikkers,
Ik had zin om vanmiddag even naar een onderdelen boer te gaan in zuidlaren. Ik heb van vele gehoord dat hij heel veel serie onderdelen zou hebben.
Nu is het enige probleem dat ik niet het exacte adres ken van deze onderdelen boer.
Kan iemand mij het exacte adres wel geven?? of een route beschrijving??
mvrg tijn leussink
Ik had zin om vanmiddag even naar een onderdelen boer te gaan in zuidlaren. Ik heb van vele gehoord dat hij heel veel serie onderdelen zou hebben.
Nu is het enige probleem dat ik niet het exacte adres ken van deze onderdelen boer.
Kan iemand mij het exacte adres wel geven?? of een route beschrijving??
mvrg tijn leussink
Re: Landrover boer in zuidlaren
Zijn telefoonnummer is 0625-292114 J.O. Karsens. Verder heb ik ook geen gegevens.
Als je die tenminste bedoeld....
Groetjes Sue en Leopold
Als je die tenminste bedoeld....
Groetjes Sue en Leopold
Sue,
Je bent geweldig!!!!!
grt Tijn Leussink
Land Rover Defender 90 TD 5 1999 "Muddy"
Je bent geweldig!!!!!
grt Tijn Leussink
Land Rover Defender 90 TD 5 1999 "Muddy"
En in de telefoongids vind je J.O. Karsens op onderstaande adres:
Brink Zuidzijde 10
9471 AB Zuidlaren
050-4091684
Groeten,
Berry Weijers
beheerder [Land-Rover.startpagina.nl]
Brink Zuidzijde 10
9471 AB Zuidlaren
050-4091684
Groeten,
Berry Weijers
beheerder [Land-Rover.startpagina.nl]
toevoeging
Grote witte boederij aan de brink, met daarachter schuren met binnenplaatsje daar moet je zijn. Waarschijnlijk is hij er wel er is nl nu niet zoveel te beleven op het land...
Cheers Bowy
Grote witte boederij aan de brink, met daarachter schuren met binnenplaatsje daar moet je zijn. Waarschijnlijk is hij er wel er is nl nu niet zoveel te beleven op het land...
Cheers Bowy
KLopt! Doe hem maar de groeten! Super relaxte vent.
Cheers Bowy
Cheers Bowy
Toffe gast, ik heb hem gister bij eric ontmoet.
We gaan binnekort even in Zuidlaren op bezoek.
Anton
We gaan binnekort even in Zuidlaren op bezoek.
Anton
aha hij krijgt het druk! en idd toffe gast! en eventueel kistje grolsch voor hem meenemen is hij gek op
Cheers Bowy
Cheers Bowy
dat is 1 ding wat zeker is
otto is echt een toffe gast na mijn avontuur in eext heb ik er een keer een voorste diff vervangen tot 11 uur s avonds ik mocht alles gebruiken gereedschap en olie en alles terwijl hij zelf niet thuis was.
en toen ik in de oude gierkelder kwam kreeg ik bijna een hard verzakking iedereen die dat heeft gezien weet waar ik het over heb.
gr gekke menno en Bloodymary
otto is echt een toffe gast na mijn avontuur in eext heb ik er een keer een voorste diff vervangen tot 11 uur s avonds ik mocht alles gebruiken gereedschap en olie en alles terwijl hij zelf niet thuis was.
en toen ik in de oude gierkelder kwam kreeg ik bijna een hard verzakking iedereen die dat heeft gezien weet waar ik het over heb.
gr gekke menno en Bloodymary
Gierkelder? ("landrovershol" waarschijnlijk.)
Anton
Anton
ja maar ooit was het een gierkelder alleen er zit nu een paar kuub beton er in.
dus bij saddam links af en 3 rondjes om bin laden en je bent in landrover series paradijs.
gr menno
dus bij saddam links af en 3 rondjes om bin laden en je bent in landrover series paradijs.
gr menno
Mooi woord trouwens! lanrover boer net zoiets als groente boer, melk boer alleen dan voor landrover
Cheers Bowy
Cheers Bowy