schuif eens op ajb
schuif eens op ajb
het is gezellig druk vandaag.
Haast de drukste ooit
gr Jan Willem
Haast de drukste ooit
gr Jan Willem
Zo goed? Zit je lekker?
Hoi JW,
gezellig was het helaas niet de hele dag maar druk wel! Nog een goeie 84.000 priksels en we zitten op de half miljoen!
Bob
gezellig was het helaas niet de hele dag maar druk wel! Nog een goeie 84.000 priksels en we zitten op de half miljoen!
Bob
Re: Hé, ik val er af!
Gaan we dat 1/2 miljoen halen voor het einde van het jaar??????, of moeten we hier echt een topprestatie gaan leveren???
Re: Hé, ik val er af!
Sue,
als jij nou in het midden gaat zitten, dan kan Frank op 1 van m'n klapstoeltjes zitten!
Jammer van de stickers maar reuze bedankt voor je inzet! Ben jij zondag ook paraat in Drenthe of is dat niet off-road genoeg?
Bob
als jij nou in het midden gaat zitten, dan kan Frank op 1 van m'n klapstoeltjes zitten!
Jammer van de stickers maar reuze bedankt voor je inzet! Ben jij zondag ook paraat in Drenthe of is dat niet off-road genoeg?
Bob
Lekker in het midden
Zo, in ieder geval geen risico meer dat ik een duik van de bank neem!
Ik ben er zondag bij, voor één keertje wil ik wel kijken hoe het is om on-road een rit mee te rijden Hahaha, mijn on-road-maiden-trip!
Groetjes Sue en Leopold
Ik ben er zondag bij, voor één keertje wil ik wel kijken hoe het is om on-road een rit mee te rijden Hahaha, mijn on-road-maiden-trip!
Groetjes Sue en Leopold
Re: Lekker in het midden
He jij ....... Ja jij bij de koelkast.
Gooi eens een pils op..
Thanks
ps Dit is toch veel leuker slap lullen
Proost JAn Wille
Gooi eens een pils op..
Thanks
ps Dit is toch veel leuker slap lullen
Proost JAn Wille
Re: Chippie?
Hebbie geen paprika,
Dat smaak nl wat beter dan de gedroogde modder die ik net in mijn giegel kreeg.
Er hingen nog wat bonkies onder nl.
Mag ik zo onbeleeefd zijn en mijn voeten op tafel leggen?
Nee tuurlijk hou ik miojn schoenen aan
JW
Dat smaak nl wat beter dan de gedroogde modder die ik net in mijn giegel kreeg.
Er hingen nog wat bonkies onder nl.
Mag ik zo onbeleeefd zijn en mijn voeten op tafel leggen?
Nee tuurlijk hou ik miojn schoenen aan
JW
Geef me NU maar een neut
Zit toch op m'n werk en hoeft de eerste 6 uur niet te rijden
Gezellig He? B-)
Grtz,
Arie
SIII88Ducktarie
Re: schuif eens op ajb
Voeten op tafel OK maar ze liggen nu in de chips.
En we nemen er nog een.
Jan Schober
Serie IIa 88 "Johnyboy"
En we nemen er nog een.
Jan Schober
Serie IIa 88 "Johnyboy"
Re: schuif eens op ajb
Hé jongens en meisjes,
een beetje rustig aan, zo kan ik toch niet fatsoenlijk sturen!!
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
een beetje rustig aan, zo kan ik toch niet fatsoenlijk sturen!!
Aad Koene,
goeiemoggu
Goeiemorgen,
zijn we er al? Zo klem tussen Sue en het raam heb ik toch best redelijk geslapen.
Héééee, zijn de chips al op?
Nu ja, wie lust er gebakken eieren met veel spek? Zal ik ondertussen een pot sterke koffie zetten.
Aad, trek je het nog een beetje achter het stuur? Denk aan de rijtijdenwet jongen, je stuurt nu al bijna 8 uur.
We zijn er bijna, we zijn er bijna.
Bob
zijn we er al? Zo klem tussen Sue en het raam heb ik toch best redelijk geslapen.
Héééee, zijn de chips al op?
Nu ja, wie lust er gebakken eieren met veel spek? Zal ik ondertussen een pot sterke koffie zetten.
Aad, trek je het nog een beetje achter het stuur? Denk aan de rijtijdenwet jongen, je stuurt nu al bijna 8 uur.
We zijn er bijna, we zijn er bijna.
Bob
Re: goeiemoggu
Mogge Bob,
Ik ga wel voor dat "echte mannen" ontbijt, nog wat jus erbij en de heerlijke geur van EP 90 maken het weer compleet
REEGards
Ik ga wel voor dat "echte mannen" ontbijt, nog wat jus erbij en de heerlijke geur van EP 90 maken het weer compleet

REEGards
Ja Bob,
het lukt nog wel een beetje.
Als iemand in de tussentijd een paar luciferhoutjes kan zoeken, de rolluiken worden een beetje zwaar.
Doe mij maar een broodje luchtfilter met lagervet en een beker koffie.
Aad Koene,
het lukt nog wel een beetje.
Als iemand in de tussentijd een paar luciferhoutjes kan zoeken, de rolluiken worden een beetje zwaar.
Doe mij maar een broodje luchtfilter met lagervet en een beker koffie.
Aad Koene,
Ja weer een dagje slopen of demonteren aan de oude engels dame, nog eventjes en we hebben alleen een chassis.
Iedereen die weer naar de baas moet veel plezier vandaag, ga ik nog even fijn hobbyen
Iedereen die weer naar de baas moet veel plezier vandaag, ga ik nog even fijn hobbyen
Re: Everly Brothers(hood)
Dream, dream, dream, zongen ze ooit. Waarover dan wel? ..... Juist, ja. Nu terug naar de werkelijkheid van alle dag: prik-prik-prik-werk-werk-werk-druk-druk-druk-happie-happie-happie-koffie-koffie-koffie-knutsel-sleutel-knutsel-biertje-pilsje-biertje-bed-?-?-?slaap-droom-droom-wakker-prik-prik-endecirkelisweerrond.