ben weer op koppelingsdruk
ben weer op koppelingsdruk
heeeerrrrlijk met mijn armen in de lucht gelegen.
Tsjonge zeg op de tekening ziet het er zo bereikbaar uit.
Maar ik ben weer op druk hoor we rijden weer.
Aad G hij lekt een iets op de pakking maar dat is druppels werk.
Hou vooralsnog gewoon het nivo in de smiezen.
Sorry Mario voor de verlate reaktie, ik had er zo'n zin in dat ik nu pas op de pagina kijk.
Maar kabouter klus is in de Alexanderpolder aan de gang geweest.
Outshoornstraat om precies te zijn.
Allen bedankt voor jullie hulp.
(ik neem morgen wel ff een paar telefoonnummenrs mee voor mocht het mis gaan )
Jan Willem en de revalidatiebink
Tsjonge zeg op de tekening ziet het er zo bereikbaar uit.
Maar ik ben weer op druk hoor we rijden weer.
Aad G hij lekt een iets op de pakking maar dat is druppels werk.
Hou vooralsnog gewoon het nivo in de smiezen.
Sorry Mario voor de verlate reaktie, ik had er zo'n zin in dat ik nu pas op de pagina kijk.
Maar kabouter klus is in de Alexanderpolder aan de gang geweest.
Outshoornstraat om precies te zijn.
Allen bedankt voor jullie hulp.
(ik neem morgen wel ff een paar telefoonnummenrs mee voor mocht het mis gaan )
Jan Willem en de revalidatiebink
Re: ben weer op koppelingsdruk
Hoi JW,
goed gedaan. Overigens kunnen die paar druppels in mijn ervaring toch je voorraadpotje leeg trekken (duurt allen wat langer). Waren die druppels aanwezig bij systeem in rust of pas na intrappen van het pedaal i.v.m. het ontluchten. In het laatste geval zal het wel meevallen, in het eerste geval zou ik het goed in de gaten houden.
Succes!
NB. een hulpcilindertje is niet echt prijzig. een paar weken geleden betaalde ik bij SMB in Genderen voor 2 D-haken (sleepogen) en een hulpcilinder totaal Euro 40,=.
Groetjes,
Bob Nonnekens
('t Werkezeltje, SIII 88"Stawag)
goed gedaan. Overigens kunnen die paar druppels in mijn ervaring toch je voorraadpotje leeg trekken (duurt allen wat langer). Waren die druppels aanwezig bij systeem in rust of pas na intrappen van het pedaal i.v.m. het ontluchten. In het laatste geval zal het wel meevallen, in het eerste geval zou ik het goed in de gaten houden.
Succes!
NB. een hulpcilindertje is niet echt prijzig. een paar weken geleden betaalde ik bij SMB in Genderen voor 2 D-haken (sleepogen) en een hulpcilinder totaal Euro 40,=.
Groetjes,
Bob Nonnekens
('t Werkezeltje, SIII 88"Stawag)
Re: ben weer op koppelingsdruk
Goed te horen dat je weer koppelingsdruk hebt. Ik heb ook weer koppelingsdruk maar vertrouw het nog niet helemaal.
Wat voor kleur had de olie die er bij jou uit kwam bij het ontluchten? Bij mij was het donker grijs. Ik ben bang dat dit niet hoort. maar wat hiervan de oorzaak is weet ik niet.
Martin Merts
LR S2a 88" 1965 'Pumba'
Wat voor kleur had de olie die er bij jou uit kwam bij het ontluchten? Bij mij was het donker grijs. Ik ben bang dat dit niet hoort. maar wat hiervan de oorzaak is weet ik niet.
Martin Merts
LR S2a 88" 1965 'Pumba'
Re: ben weer op koppelingsdruk
Martin,
De grijze kleur in de remvloeistof wordt veroorzaakt door water en aluminiumafscheiding.
Hoog tijd om de remvloeistof te verversen.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
De grijze kleur in de remvloeistof wordt veroorzaakt door water en aluminiumafscheiding.
Hoog tijd om de remvloeistof te verversen.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
Re: ben weer op koppelingsdruk
Oke Aad, ik was bang dat er ergens rubber dingen begonnen op te lossen maar ik kon geen lek vinden. Verversen is nog wel te doen met dit weer op straat, dus dan heb ik weer wat te doen van de week.
Martin Merts
LR S2a 88 1965 'Pumba'
Martin Merts
LR S2a 88 1965 'Pumba'
Re: ben weer op koppelingsdruk
Ik wilde het net zeggen.
Aad is me weer voor. Sh$t
Suk6
JW
Aad is me weer voor. Sh$t
Suk6
JW
Re: ben weer op koppelingsdruk
JW,
net?
Een uur geleden bedoel je, of loopt jou klokje zo langzaam?
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
net?
Een uur geleden bedoel je, of loopt jou klokje zo langzaam?
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam