Vriendelijk verzoek

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
SIII 88

Vriendelijk verzoek

Bericht door SIII 88 »

Met veel plezier volg ik de berichten en de ontwikkelingen op dit prikbord. Gelukkig door zo'n beetje iedere bezoeker wordt de goede sfeer geroemd en in ere gehouden.

Van mijn kant een vriendelijk verzoek aan zowel Marco (Driver 110) en Berry Weijers om hun discussie buiten dit prikbord om te voeren. Ook een verzoek aan beiden om ieder hun 'eigen' prikbord en brotherhood in stand te houden en te supporten.

Ik bezoek beide graag, vind op beide waardevolle informatie en waardeer beide ook enorm. Waardering omdat ieder op zijn eigen manier probeert iets heel leuks 'gaande' te houden. Uiteraard kun je hierin verschillen van menig over aanpak en uitvoering.

Belangrijkste is je te realiseren dat 'de klant/bezoeker' zelf zijn weg wel vindt en zelf zijn afwegingen maakt waar hij zich thuis voelt en dat kan prima op beide plekken.

Aan Berry tevens het verzoek om de inmiddels schaamteloze thread van deze prikpagina te verwijderen!

Dank jullie wel,
Marco
LR 88 SIII 4x2 2¼B Pick Up '71
Marcel G

Re: Vriendelijk verzoek

Bericht door Marcel G »

Mee eens! Het begint zo'n beetje op een slechte soap te lijken. Wel leuk om te zien dat er ook een hele grote groep is die zich nergens aan stoort en lekker blijft posten.

Marcel G
110

Bericht door 110 »

Marcel G schreef:

"een hele grote groep is die zich nergens aan stoort en lekker blijft posten."

Alwaar ik mij gaarne bij aansluit

En voor soaps:
[soap.startpagina.nl]

Groet
Guido

Prettige feestdagen

Bericht door Guido »

Pfffff,

Ik ben blij dat ik me niet over dit soort soap gedoe druk hoef te maken...
Als ik me tijd toch onzinnig wil gebruiken ga ik wel proberen de landrover lek-vrij te maken...

En omdat ik (zonder landrover) de sneeuw ga opzoeken: Alvast hele fijne feestdagen en een geweldig, gezond, warm en vredig 2004...

Guido
Bob Nonnekens

Bericht door Bob Nonnekens »

Marco bedankt!

Inderdaad, wat mij betreft kunnen deze twee naast elkaar hun werk blijven doen. Wat kan het mij schelen dat ze elkaar wat overlappen, als Land Rover eigenaar wil ik gewoon ervaringen uitwisselen en af en toe getroost worden.

De discussie van de paginabeheerders Berry en Marco (in willekeurige volgorde) wil ik niet kennen, dit levert alleen maar storende threads op (en dus ergenis). :-(

Vandaag weer lekker flink wat klei achtergelaten in de wasbox van onze Volvo-dealer. Ik ben benieuwd wanneer hij me de toegang gaat ontzeggen wegens overbelasting van de scheidingsinstallatie! Zondagavond na de LRCH-kerstrit ga ik er weer langs ;-)

Als ik nou Volvo-portaalassen monteer........... (iets voor jou Bowy?)

Cheers,

Bob Nonnekens

('t Werkezeltje, SIII 88" Stawag)
Serious IIa

Bericht door Serious IIa »

haha al over nagedacht die portaal asjes! Zijn 28 inch banden proof maar nog even buiten het budget Voorlopig eerst even op zoek naar een nieuw benzine blok .......dus als je nog eentje weet voor een aantrekkelijke prijs

Cheers Bowy
Frank Korver

Bowy de bak is morgen los

Bericht door Frank Korver »

Bowy aloha

Ik denk dat morgen de achterbak al helemaal los zal wezen, scheelt iedereen weer wat werk zaterdag.
Bob Nonnekens

Portaalassen

Bericht door Bob Nonnekens »

Kan je niet ergens een hummer uitschakelen, die hebben die dingen volgens mij ook.

Bob
Serious IIa

Re: Portaalassen

Nee helaas alleen aanwezig onder de volvo C303 en dan is het letterlijk bolt on! eventueel ook unimog assen mogelijk alleen is veel meer werk.....

Cheer sBOWy
Serious IIa

Re: Bowy de bak is morgen los

Mooi! Zal alvast even met Jorrit wat dingetjes kortsluiten....

Cheers BOwy
Plaats reactie