hallo allemaal.
in mn lw 88d zit tussen mn tellers een schakelaar met de tekst test eronder nu meen ik gelezen te hebben als deze gaat branden dan is er iets mis met de remmen, maar die doen het perfect en ook geen lekkage en toch brandt het ding heeft het nog een functie?
alvast bedankt mario.
lampje
Re: lampje
Hoi Mario,
dit lampje signaleert een fout in je remkrachtverdeling of in het vacuum.
als je beide stekkertjes een voor een los trekt kan je zien welke nu de fout geeft.
het kan ook zijn dat een sensor defect is geraakt.
succes,
Yuri
SIII 109D
dit lampje signaleert een fout in je remkrachtverdeling of in het vacuum.
als je beide stekkertjes een voor een los trekt kan je zien welke nu de fout geeft.
het kan ook zijn dat een sensor defect is geraakt.
succes,
Yuri
SIII 109D
Het meest waarschijnlijke is dat je vacuumsysteem niet optimaal werkt (ik neem aan dat je nog geen vacuumpomp hebt, maar het kleppenstelsel in het inlaatkanaal).
Kijk eventueel op mijn site [www.series3.nl] voor een beschrijfing van de vacuumpomp.
Dit kun je proberen door de slag van de rembekrachtiger af te halen en te luisteren/voelen of hier een onderdruk heerst.
Als dit in orde is kun je ook de vacuumschakelaar (sensor) vervangen.
Groeten, Victor Rutten
series III 109 ambulance "Dwarsligger"
Kijk eventueel op mijn site [www.series3.nl] voor een beschrijfing van de vacuumpomp.
Dit kun je proberen door de slag van de rembekrachtiger af te halen en te luisteren/voelen of hier een onderdruk heerst.
Als dit in orde is kun je ook de vacuumschakelaar (sensor) vervangen.
Groeten, Victor Rutten
series III 109 ambulance "Dwarsligger"
ik heb inderdaad nog het ouderwetse systeem. nu heb ik vandaag een flink stuk (30 km) 120 gereden en na een paar km ging het lampje uit maar aangekomen op bestemming ging het toch weer branden???? remmen gaat echt goed.
mario
mario
Weet je zeker dat het een lw 88 d is en geen vw passat diesel oid.
120 kmpu wwwwwoooeeeeii
Bij mij gaat dan alles uit
Ik denk dat je je vacuumklep moet afstellen zodat hij bij gas los geheel is gesloten
Jan WIllem
120 kmpu wwwwwoooeeeeii
Bij mij gaat dan alles uit
Ik denk dat je je vacuumklep moet afstellen zodat hij bij gas los geheel is gesloten
Jan WIllem
sorry maar hij gaat echt zo hard, zelfs nog iets harder, maar bedankt zal het klepje eens aan een inspectie onderwerpen
groet mario
groet mario