Eberspacher of Webasto????
Eberspacher of Webasto????
Ik sta op het punt om een NIEUWE standkachel aan te schaffen. maar weet niet of ik nu Eberspacher of Webasto moet kiezen, welke ervaring hebben jullie??
Re: Eberspacher of Webasto????
Daan gutierrez schreef:
>
> Ik sta op het punt om een NIEUWE standkachel aan te schaffen.
> maar weet niet of ik nu Eberspacher of Webasto moet kiezen,
> welke ervaring hebben jullie??
>
> Ik sta op het punt om een NIEUWE standkachel aan te schaffen.
> maar weet niet of ik nu Eberspacher of Webasto moet kiezen,
> welke ervaring hebben jullie??
Hallo Daan,
Kijk even bij het bericht "dieselkachel" van een paar dagen geleden waarin ik over mijn ervaringen schrijf met een webasto kachel.
Groet Phillip
ambulance SIII, diesel
Kijk even bij het bericht "dieselkachel" van een paar dagen geleden waarin ik over mijn ervaringen schrijf met een webasto kachel.
Groet Phillip
ambulance SIII, diesel
precies....kijk daar maar even.
in het kort: ik had een eberspecher heteluchtkachel op diesel in de cabine van een hijskraan en de branderpijp was na drie jaar al doorgebrand zodat er rook in de hut kwam....uche uche !
probeer de webasto maar zou ik zeggen.
groet, tom
in het kort: ik had een eberspecher heteluchtkachel op diesel in de cabine van een hijskraan en de branderpijp was na drie jaar al doorgebrand zodat er rook in de hut kwam....uche uche !
probeer de webasto maar zou ik zeggen.
groet, tom
I have a Webasto in the 110 (fitted by the army) and it is great!! Webasto were really helpful and sent all the manuals and drawings despite being ten years old. I still have to set the timer (no remote control0 but it warms up really well using the diesel and cuts out wear on the block too.
Mick
Mick