onderdelenmarkt
onderdelenmarkt
Hiermee eens een mededeling uit het zuiden. Er is op 20 dec. 2003 een landroveronderdelenmarkt in Ijsselstein van leden voor leden van DLRR. Dan kan ik endelijk van verschillende spullen af.
jo fo "laro"
jo fo "laro"
Re: onderdelenmarkt
Heb je nog spullen over dan?
Ik zoek namelijk: verstuivers, kleppendeksel, in- en uitlaatspruitstuk, brandstofopvoerpomp en eventueel een startmotor 12 of 24V.
Dit is allemaal voor een 2,25l diesel.
Groeten,
Dave Frencken
Ik zoek namelijk: verstuivers, kleppendeksel, in- en uitlaatspruitstuk, brandstofopvoerpomp en eventueel een startmotor 12 of 24V.
Dit is allemaal voor een 2,25l diesel.
Groeten,
Dave Frencken
Is dit ijselstein dat vlak bij Nieuwegien ligt?
Groet,
Arie
Groet,
Arie
ja. Ik heb alles voor 12volt; een startmotor, een dynamo, banden, liertje 800kg, drukgroep en plaat 90 en nog wat lampen kapjes stads rem en knipperlicht. en nog meer. Moet nog gaan kijken in de garage, is mij nu te koud, morgen vroeg moet de auto naar buiten en dan kan ik er aan.
jo fo "laro"
jo fo "laro"
Hallo Jo,
Ik heb je mailtje ontvangen en ik heb ook al door at ik even bij jouw moet komen shoppen voor een startmotor en dynamo.
Wil je me laten weten wat je voor die twee zou willen hebben?
Groet, Hendrik.
Blue-Box.
Ik heb je mailtje ontvangen en ik heb ook al door at ik even bij jouw moet komen shoppen voor een startmotor en dynamo.
Wil je me laten weten wat je voor die twee zou willen hebben?
Groet, Hendrik.
Blue-Box.
Ik zal morgen gaan kijken wat er allemaal licht dan meld ik het wel nog voor 12 uur, daarna ga ik weg (zoon jarig).
jo fo "laro"
jo fo "laro"