Welke banden
Welke banden
Hallo allemaal,
Ik word helemaal dol van de soorten banden die er te koop zijn wie kan mij adviseren bv, wat is de standaard maat voor een 95 disco en wat kan er maximaal op zonder te liften en te zagen.
ik zoek banden voor weg en offroad gebruik dus 50/50
bedankt alvast.
hans
Ik word helemaal dol van de soorten banden die er te koop zijn wie kan mij adviseren bv, wat is de standaard maat voor een 95 disco en wat kan er maximaal op zonder te liften en te zagen.
ik zoek banden voor weg en offroad gebruik dus 50/50
bedankt alvast.
hans
Re: Welke banden
BFGoodrich AT 235.85 16 is een goede band, 50% offroad en past nog onder een disco.
Anton
Anton
de Mud-Terrain van BFG staat ook bekend om z'n goede 'Op de weg'
maakt maakt wel meer geluid dan de AT. hij zal iets sneller slijten,
maak dat maalkt de profiel diepte zeker 2 cm wel weer goed.
succes,
Rolandrover (die z'n disco op 255/85/16 wil gaan rijden)
maakt maakt wel meer geluid dan de AT. hij zal iets sneller slijten,
maak dat maalkt de profiel diepte zeker 2 cm wel weer goed.
succes,
Rolandrover (die z'n disco op 255/85/16 wil gaan rijden)
255 ? moet je zeker wel wat aanpassingen voor doen, maar wel stoer
oja en bedankt voor je antwoord zal ze zeker bekijken .
oja en bedankt voor je antwoord zal ze zeker bekijken .
bedankt ga ze bekijken en vragen naar de prijs, had al gevraagd naar de 235/70R16
koste hier in drachten € 110.- p/st.
koste hier in drachten € 110.- p/st.
op de Landroverpagina.nl staat onder bedrijven
Delti.com autobandenmarkt als je daar zoekt welke maat & welk merk weet je gelijk wat ze kosten altijd handig om te vergelijken
ik heb zelf BFG A/T onder de 90 en ga nu naar de 90.000 klm in 5 jaar in terrein en op de weg prima band geen klagen
Iris
Nipper90
4Bessie
Delti.com autobandenmarkt als je daar zoekt welke maat & welk merk weet je gelijk wat ze kosten altijd handig om te vergelijken
ik heb zelf BFG A/T onder de 90 en ga nu naar de 90.000 klm in 5 jaar in terrein en op de weg prima band geen klagen
Iris
Nipper90
4Bessie
225 / 75 R 16 Maxxis MA 751 all terrein kost bij ons € 88,= incl btw, monteren en balanceren, verder hebben we de standaard maat 205 R 16 voor € 72,= incl btw, monteren en balanceren.
De 235 / 85 R 16 zal niet gaan, deze loopt aan in de spat schermen. Een andere optie is (beetje inleveren stuuruitslag) 245 / 75 R 16 kost €108,= incl.
Groeten, Rangie/Mudfactor
Telnr Pitstop banden hal: 0597 - 414 831
De 235 / 85 R 16 zal niet gaan, deze loopt aan in de spat schermen. Een andere optie is (beetje inleveren stuuruitslag) 245 / 75 R 16 kost €108,= incl.
Groeten, Rangie/Mudfactor
Telnr Pitstop banden hal: 0597 - 414 831
De MT is meer een modder band (zeg 80/20) dus daarom dat ik aan een AT denk.
Anton
Anton
Ik zou ook even op www.getvisual.nl kijken, daar staan hele fijne General SAG voor een fijne prijs. Standaard maat (7,5x16), prima op de weg en fijn in't terrein (uit eigen ervaring, kijk op m'n site).
gr, Chris
www.opwielen.nl
gr, Chris
www.opwielen.nl