Gereedschap

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Frank Korver

Gereedschap

Bericht door Frank Korver »

Hallo Prikkers en alle andere,

Morgen ben ik ook aanwezig op Spaarnwoude en heb ik de laatste stuks Landrover gereedschap bij me, mooie gelegenheid voor iedereen om het gereedschapbord aan te vullen met het laatste ontbrekende stukje gereedschap, dit zijn de laatste stuks die bij de domeinen vandaan komen, hierna is het echt over. Helaas kom ik niet in een Landrover ( Daktari wacht op een andere motor en Darwin heeft nog geen APKtje ) dus wordt het de Honda HR-V. Mochten er nog vragen zijn mail dan even naar het prikbord of anders even zoeken MSN

grt Frank Korver
" Daktari " 109 Pick up 1979
" Darwin " LW 88 1975
Wim Janssen

Re: Gereedschap

Bericht door Wim Janssen »

Frank,

Ooit hebben we eens afgesproken dat je een afstelsleutel voor de dieselpomp voor me zou bewaren. heb je deze inderdaad nog?

Groeten
Wim Janssen
Victor Rutten

Bericht door Victor Rutten »

Heb je ook de pitmanarmtrekker voor de stuurbox?

Groet, Victor
menno SIII 88 SIIA 88 SIII 109

Bericht door menno SIII 88 SIIA 88 SIII 109 »

daar kun je gewoon een kleine pouli trekker voor gebruiken werkt perfect.
Bob Nonnekens

Bericht door Bob Nonnekens »

Menno, forget it!

Bij een SIII 88" 2,25 ltr benzine van 1977 kan je dat op je buik schrijven. Zelfs als je de bracket aan het stuurhuis los hebt en de steun op de chassisbalk hebt losgemaakt en het stuurhuis naar links kunt kantelen is het nog lastig de speciale pitmanarmtrekker er tussen te krijgen (de duwbout moet voor ca. de helft van de draad ingedraaid worden, dan heb je ca. 1 cm speling).

Bij mijn weten is m'n werkezeltje niet voorzien van afwijkende onderdelen en zit alles daar waar het hoort. De verhalen over het loshalen van de pitmanarm die ik heb gehoord varieren inderdaad van pak maar een gewone poelietrekker tot aan mijn eigen ervaringen.

Anyway, Victor succes en als je een zoekopdracht op dit prikbord uitvoert kan je mijn verslag van het vervangen van het stuurhuis teruglezen.
Weet je wat, hier heb je de link: [www.prikpagina.nl] Anders komt Bowy er weer mee op de proppen! Ik ken hem zo langzamerhand....... :-)

Groetjes,

Bob Nonnekens

('t Werkezeltje, SIII 88" Stawag)
Sue

Reservering

Bericht door Sue »

Hoi Frank,

Ik zal het waarschijnlijk morgen nogal druk hebben met de drieduizend ( :-) ) prikkers die stickers willen, maar hou jij dat setje steeksleutels voor mij in de reservering?

Groetjes Sue en Leopold
Bob Nonnekens

Bericht door Bob Nonnekens »

Frank,

heb je de originele steeksleutels van de SIII geredschapsrol over? Dat is nl. het enige dat me nog ontbreekt... Zo ja (en je vraagt een redelijke prijs) dan reserveer ik ze als ook jij daarmee akkoord bent!

Bob Nonnekens

('t Werkezeltje, SIII 88"Stawag)
Plaats reactie