Eindelijk

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Kees van de Weijdeven

Eindelijk

Bericht door Kees van de Weijdeven »

Zoals jullie mischien gelezen hebben had ik een 109 stawag gekocht in belgie, een 3,5l v8 maar helaas de dag voor ik hem zou gaan halen had de eigenaar hem maar even aan iemand anders verkocht.Ik was natuurlijk totaal over de rooie , maar nu 2 weken later heb ik dan eindelijk de ware gevonden de 109 stawag 2a bj.68 in goede staat maar met een slecht chassis en raad eens er zit een goed chassis extra bij.De motor is een mercedes 240 diesel dus een auto naar mijn zin.dus nu snel maar alles ovewrbouwen zodat ik eindelijk weer eens lekker kan gaan rijden. ik houd jullie verder wel op de hoogte.
ps Arno als je dit leest ik ga hem zaterdag morgen ophalen maar ik bel je vrijdagavond nog wel even.
groeten, kees and his beautyfull 109 stawag diesel.
Aad G

Re: Eindelijk

Bericht door Aad G »

Heel veel plezier ermee Kees
Kees van de Weijdeven

Gaat zeker lukken aad
en als je eens in de buurt bent van belgie omgeving breda, baarle nassau, kom gerust op de koffie.geld ook voor andere landrover freaks.
route bij baarle nassau de grens over naar weelde statie en daar staatie op nr 14.
groeten kees
Kees van de Weijdeven

Wou er nog iets aan toe voegen. leuke alleenstaande vrouwen tot 40 jaar, met interesse voor landrovers zijn natuurlijk ook van harte welkom.
groeten Kees
jo.

Bericht door jo. »

Waarom alleen leuke waarom geen lieve financieel onafhankelijke met veel kinderen en met een nieuwe RR v8 dan heb je in eens alles ook je RR on je kleintje (laro) te vervoeren.

jo fo
Jan W

Bericht door Jan W »

Er is er, sinds een jaar een vrij. Ze woont in omgeving DenHaag
Okay wat problemen met de kids maar wel redelijk financieel afhankelijk. Je behoeft ook geen angst te hebben ergens vast te blijven zitten. Ze heeft genoeg duwers.....

Suk6 met je niet bak en projekt

Baai baai

JW
Kees van de Weijdeven

Maar kan ze dan nog wel een duwertje gebruiken?. Maar zoals je mischien weet ben ik een echte laro freak en wil ik wel eerst even proefrijden.
Groeten Kees
Plaats reactie