Ik profiteer al veel te lang van dit prikbord zonder me netjes voor te stellen dus het wordt hoog tijd. Ik ben Erik Jan uit Bodegraven. Een paar weken geleden heb ik m'n eerste Landrover gekocht. Geweldig! M'n grootste problemen tot nu toe waren een lekke koppelingscylinder, een verstopt dieselfilter (beide zelf verholpen - en da's niet niets voor iemand met zero sleutelervaring) en de grote draaicirkel van het voertuig (soms maak ik nog wel eens een inschattingsfoutje - de wagen heeft duidelijk andere rij-karakteristieken dan een 106-je!)
De reden dat ik hier nog geen vraag heb gesteld, is omdat al de vragen die ik tot nu toe had eigenlijk wel eens behandeld zijn geweest. Het prikbord is echt een gouden bron van informatie en nog vermakelijk ook - de afgelopen maanden heb ik hier echt veel opgestoken. Jullie hebben me echt geweldig geholpen - dus prikkers bedankt!
Zodra ik het idee heb dat ik iets zinnigs heb bij te dragen zal ik dat zeker gaan doen - al vrees ik dat het wel even zal duren voordat in dit gezelschap van experts recht van spreken heb. Ik zal vandaag of morgen ook een verhaaltje in het smoelenboek zetten.
Gr.
Erik Jan
SIII 109ex
Even voorstellen + bedankt
Re: Even voorstellen + bedankt
Leuk te horen, je bent vanzelfsprekend van harte welkom hier.
Je mag natuurlijk altijd een rondje koffie doen morgenochtend bij de Mc.
Groet, Hendrik.
Je mag natuurlijk altijd een rondje koffie doen morgenochtend bij de Mc.
Groet, Hendrik.
Erik Jan,
Bedankt namens alle Prikkers voor de lovende woorden en complimenten.
Ik moet je trouwens wel gelijk even op je nummer zetten: iedereen heeft recht van spreken op ons Prikbord, ook niet kenners. Dus jij ook.
Voor de een is een komplete motorconversie de gewoonste zaak van de wereld, voor de ander is een wiel verwisselen een technisch hoogstandje.
Maar hoe dan ook het is de Land Rover die ons boeidt en bindt en dat maakt ons allemaal weer gelijk.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
Bedankt namens alle Prikkers voor de lovende woorden en complimenten.
Ik moet je trouwens wel gelijk even op je nummer zetten: iedereen heeft recht van spreken op ons Prikbord, ook niet kenners. Dus jij ook.
Voor de een is een komplete motorconversie de gewoonste zaak van de wereld, voor de ander is een wiel verwisselen een technisch hoogstandje.
Maar hoe dan ook het is de Land Rover die ons boeidt en bindt en dat maakt ons allemaal weer gelijk.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
Het maak ook niets uit van waar je vandaan komt en waar je naartoe wilt, wij helpen je met elk geschreven woord. Ik zelf ben in 1991 begonnen met een soes (zeer tevreden) en nu een 88 ook tevreden. Daarom welkom en hopelijk tot ziens ergens.
jo fo midden-limbrurg
jo fo midden-limbrurg