Zondag?
Re: Zondag?
ja heb ook wel zin om (voor het eerst) stukje bos/blubber/liefhebbers op te zoeken, dus roep maar !
Peter ex88Lw/110V8
Peter ex88Lw/110V8
er zou worden gereden op de maasvlakte, maar das misschien wat ver
Jan
Jan
wat weinig respons en de maasvlakte is wat te ver om even te gaan, ik ga even versnellingsbak olie vervangen en dan maar eens richting ermelo, ben ik ook nog nooit geweest maar wel dichtbij, ik kijk rond half 1 nog wel even of er betere ideeen zijn of nog meer gegadigden.
peter ex88lw/110V8
peter ex88lw/110V8
Ik heb net even geblubbert op een afgraving/bouwterrein hier in Vlissingen oost.... Helaas hebben we niet veel terrein
en kan je alleen ook niet veel uithalen, dus heel voorzichtig gereden. Maar de auto is nu wel goed vies :-)Nu hoef ik me niet te schamen als ik in de straat mijn auto ga wassen naast al die sjonnies met die alfa's, opel's en ford's... Nah laat het maar lekker vies, het regent er wel af.
Nu tijd voor een pilske.
Groet,
Martin
Military Land Rover half-ton SIII diesel FFR 1977 “El Toroâ€Â
[people.zeelandnet.nl]

Nu tijd voor een pilske.
Groet,
Martin
Military Land Rover half-ton SIII diesel FFR 1977 “El Toroâ€Â
[people.zeelandnet.nl]
Heb hier van de week ook een "nachtritje" gedaan op het inbouw zijnde Euroborg (hier komt een winkelcentrum en een nieuw FC groningen stadion) hier was eerst een zanddepot.... Dus er is op het moment voldoende te rijden hier in Groningen en voldoende zwaar materieel om jezelf weer los te lieren (mooie heimachine )
Natuurlijk eerst overdag wezen terreinverkennen, en toen daagden de bouwvakker me zelfs uit om over het terrein te rijden dus ja dan moet je wel snachts terugkomen
Cheers Bowy
Natuurlijk eerst overdag wezen terreinverkennen, en toen daagden de bouwvakker me zelfs uit om over het terrein te rijden dus ja dan moet je wel snachts terugkomen
Cheers Bowy
NEE, niet wassen
martin,
ik heb net geleerd op de prikpagina, dat je je auto niet moet wassen, anders raakt je tank lek.
Jan
ik heb net geleerd op de prikpagina, dat je je auto niet moet wassen, anders raakt je tank lek.
Jan
Re: NEE, niet wassen
Niet het rijden maar het onderhoud geeft lekkende onderdelen daarom was ik wel en kijk dan of er ergens nieuwe verf of andere bescherming nodig is. Dan hoef ik niet zo veel kilos mee te nemen. Kom dan beter een berg op. En dat is nodig. Trouwens was is moder, de zand met water uit het noorden of de klei uit limburg en belgien. Die moder is na een paar uur zo hard als beton en dat is niet goed als het tussen de stuurinrichtingstangen zitten. (een woord waarde). En dan kan je elk jaar nieuwe kogels kopen (poetsen is goedkoper).
jo fo
jo fo
Jan,
Oh ja........... zal het onthouden..... maar ik heb gelukkig 2 tanks
Martin
Oh ja........... zal het onthouden..... maar ik heb gelukkig 2 tanks

Martin
Pas Op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Twee tanks lekken met z'n tweeen twee keer zo veel.
Groetjes.
Twee tanks lekken met z'n tweeen twee keer zo veel.
Groetjes.
ik heb er ook twee maar die lekken (tot nu toe ) alle twee niet daarom rij ik twee keer zo lang met de brandstof. HI HI Hi
jo fo
jo fo