zaterdag VOOR rhederlaag?
zaterdag VOOR rhederlaag?
Goeiendag ook.
Ik had even een vreemde gedachte voor de mensen die ver moeten rijden naar rhederlaag is het mischien een idee om zaterdag eind van de middag al deze kant op te komen. Dan kunnen we in mijn achtertuin wel BBQe ofzo en ik heb in mien huis plek zat voor overnachtingen. Want vanaf mij naar rhederlaag is minder dan een half uurtje rijden. Ik weet niet wat jullie er van vinden maar denk er eens over na.
Gr menno
Ik had even een vreemde gedachte voor de mensen die ver moeten rijden naar rhederlaag is het mischien een idee om zaterdag eind van de middag al deze kant op te komen. Dan kunnen we in mijn achtertuin wel BBQe ofzo en ik heb in mien huis plek zat voor overnachtingen. Want vanaf mij naar rhederlaag is minder dan een half uurtje rijden. Ik weet niet wat jullie er van vinden maar denk er eens over na.
Gr menno
Re: zaterdag VOOR rhederlaag?
waar ligt die plaats eigenlijk. ik kon hem zo snel ff niet vinden?
misschien woon ik er wel naast Hi Hi
grtz,
Yuri
SIII 109D
misschien woon ik er wel naast Hi Hi
grtz,
Yuri
SIII 109D
rhederlaag ligt naast Arnhem
Groetjes Jorrit, LR 110 200TDI RHD hardtop "Annabel"
[members.home.nl]
Groetjes Jorrit, LR 110 200TDI RHD hardtop "Annabel"
[members.home.nl]
Klinkt goed, kan ik nog redelijk uitslapen op zondag 
Moet het nog wel even met moeders overleggen, maar ik hou me aanbevolen.
Nu alleen het bed nog inbouwen.
Groet, Victor - die straks zijn nieuwe kentekenplaten gaat halen - Rutten

Moet het nog wel even met moeders overleggen, maar ik hou me aanbevolen.
Nu alleen het bed nog inbouwen.
Groet, Victor - die straks zijn nieuwe kentekenplaten gaat halen - Rutten
KLinkt goed! Alleen nog even met mijn bijrijder overleggen of hij dan al weg kan...... Vrees het nl niet
Cheers Bowy
Cheers Bowy
kan ook wel tegen de avond ofzo moet je maar zien het is altijd beter dan `s ochtends om zeven uur weg
Is ook wel een idee...... Anders zat ik te denken om in Nijmwegen te overnachten.
Groet,
Martin
Military Land Rover half-ton SIII diesel FFR 1977 “El Toroâ€Â
[people.zeelandnet.nl]
Groet,
Martin
[people.zeelandnet.nl]
Om het goed op te kunnen zoeken Rhederlaag ligt tussen Giesbeek en
Lathum.
Zal vandeweek wel eens kijken hoe het er nu bijligt en een sfeerfoto maken
voor de voorpret.
Groeten,
Peter (c)
Lathum.
Zal vandeweek wel eens kijken hoe het er nu bijligt en een sfeerfoto maken
voor de voorpret.
Groeten,
Peter (c)
Hoi,
Mag iedereen eigenlijk gewoon komen,(zoiets als met de prikkerdag) of moet je je van te voren ergens melden o.i.d.
Groeten,
Dave Frencken
Mag iedereen eigenlijk gewoon komen,(zoiets als met de prikkerdag) of moet je je van te voren ergens melden o.i.d.
Groeten,
Dave Frencken
Hoi Dave,
Iedereen mag komen kijken. maar als je wilt rijden moet je LRCH lid zijn. Ik ben ook wel eens wezen kijken toen ik nog niet lid was. Is best gaaf, soms is kijken even leuk als rijden. Ik denk wel dat je ter plekke ook lid kan worden vande LRCH.
Groet,
Martin
[people.zeelandnet.nl]
Iedereen mag komen kijken. maar als je wilt rijden moet je LRCH lid zijn. Ik ben ook wel eens wezen kijken toen ik nog niet lid was. Is best gaaf, soms is kijken even leuk als rijden. Ik denk wel dat je ter plekke ook lid kan worden vande LRCH.
Groet,
Martin
[people.zeelandnet.nl]
Yep, dat kan altijd bij de LRCH-evenementen. De dames / heren staan al bij de ingang te wachten om te zien of je het juiste stickertje op je raam hebt zitten. Als je een van hen aanklampt komt alles (tegen betaling; ik geloof 34 euro voor de rest van het jaar en ca. 11 euro eenmalige inschrijfkosten) goed. Ga er maar niet van uit dat je ter plaatse kunt pinnen, dat wordt terugrijden naar Giesbeek en achteraan sluiten (best druk vorig jaar).
Tot dan!
Bob Nonnekens
('t Werkezeltje, SIII 88" Stawag)
Tot dan!
Bob Nonnekens
('t Werkezeltje, SIII 88" Stawag)