Ik een van mijn collega's overgehaald om eens naar een echte auto te gaan kijken, vertel ik hem van deze site en het smoelen boek kan hij mij niet meer vinden ik haar nog verteld, je bent blont je doet het verkeerd,,,,
kan ik mijzelf ook niet meer vinden ?
is eriets aan het smoelenboek veranderd, of ben ik heeel erg blont
groet johan
Help waar ben ik ?
Re: Help waar ben ik ?
Johan,
of je blond bent weet ik niet, maar dat je jezelf niet (meer) kunt vinden in het Smoelenboek klopt.
Er is vorige week een storing opgetreden op de server van Pagina.nl waardoor het een en ander overhoop is komen te liggen.
Er zijn smoelenboek berichten uit het zicht geraakt en delen van berichten niet leesbaar, ook een aantal foto`s wordt niet meer getoond.
Het probleem wordt ard aan gewerkt en zodra daar iets meer over te vertellen is wordt dit op het Prikbord kenbaar gemaakt door Berry of ondergetekende.
We vragen jullie geduld en begrip in deze.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
of je blond bent weet ik niet, maar dat je jezelf niet (meer) kunt vinden in het Smoelenboek klopt.
Er is vorige week een storing opgetreden op de server van Pagina.nl waardoor het een en ander overhoop is komen te liggen.
Er zijn smoelenboek berichten uit het zicht geraakt en delen van berichten niet leesbaar, ook een aantal foto`s wordt niet meer getoond.
Het probleem wordt ard aan gewerkt en zodra daar iets meer over te vertellen is wordt dit op het Prikbord kenbaar gemaakt door Berry of ondergetekende.
We vragen jullie geduld en begrip in deze.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
Ik ben blij dat het eens een keertje niet mijn schuld is (-:
veel succes, en alsik op enige manier kan helpen hoo rik het wel
groet johan
veel succes, en alsik op enige manier kan helpen hoo rik het wel
groet johan
De STORING lijkt al weer te zijn afgenomen tot een storing. Berry is al weer bij tot maart van dit jaar. Een week geleden leek het echt helemaal nergens meer op ;^)
Hopelijk kom ik mezelf binnenkort weer eens tegen....
Groetjes,
Bob
Hopelijk kom ik mezelf binnenkort weer eens tegen....
Groetjes,
Bob