Licht het aan mij of is er wat met het smoelenboek gebeurd?
Ik mis een paar namen en de helft van mijn stukje is verdwenen..... ?:
Cheers Bowy
Smoelenboek?
Re: Smoelenboek?
Bowy,
het ligt niet aan jou, er ontbreken inderdaad delen van het Smoelenboek.
Ik zal Berry ervan op de hoogte brengen.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
het ligt niet aan jou, er ontbreken inderdaad delen van het Smoelenboek.
Ik zal Berry ervan op de hoogte brengen.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
Nieuwe server ??.
Is de rest zeker in de ouwe blijven hangen.
Grtz,
Arie
SIII88enz Hardam
Wil gaan verven aan z'n tropendakje, maar heeft z'n schoonmoeder op visite !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Is de rest zeker in de ouwe blijven hangen.
Grtz,
Arie
SIII88enz Hardam
Wil gaan verven aan z'n tropendakje, maar heeft z'n schoonmoeder op visite !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Schoonmoeder kan wel vast gaan schuren voor je denk ik ? Dat scheelt weer een stofkapje 

Bowy,
Startpagina is momenteel aan het probleem aan het werken. Er zijn inderdaad een aantal berichten verdwenen.
De helft van jouw stukje, was dit toegevoegd aan het originele bericht of was het een extra bericht op je originele bericht?
Groeten,
Berry Weijers
beheerder [Landrover.startpagina.nl]
Startpagina is momenteel aan het probleem aan het werken. Er zijn inderdaad een aantal berichten verdwenen.
De helft van jouw stukje, was dit toegevoegd aan het originele bericht of was het een extra bericht op je originele bericht?
Groeten,
Berry Weijers
beheerder [Landrover.startpagina.nl]
hoi Berry dit was een extra bericht, maar inmiddels door jou toegevoegd aan het originele bericht...... (eventueel kan ik nieuw berichtje maken.. geen punt heb inmiddels geen gebroken ruggetje meer
Cheers bowy
Cheers bowy