ik ben er net precies weer van een weekend zwaar offroad rijden in gieten.
ik en mijn maat jacob hebben veel lol gehad met onze 2 rode 88 serie III truckcap het begon al zaterdag we hadden te tent net staan en we gingen direct het terrein op maar na 10 min bleek dat ik al iets niet helemaal fijn had ik dacht eerst aan de voorste steekas.
dus ik heb onze alle grote vriend bowy opgebelt of hij nog iemand wist. heel toevallig woonde er in zuidlaren een landrover GOEROE met een schuur zo groot heb ik ze nog nooit gezien. en daar mochten we met alle plezier effe sleutelen we kwamen er al gauw achter dat de klok kapot was en hij had er zoon 5 op voorraad dus we konden aan de gang.
als een goed geoliede machiene gingen jacob en ik als een gek aan het sleutelen hij het linker wiel en ik het rechter toen ging ik alles schoonmaken en hij de aandrijf as en de klok.
in een record tijd van zoon 2.5 uur reed hij weer.
dus wij weer naar de camping en direct gaan slapen want morgen moest het gebeuren. we hebben een super mooie dag gehad en we zullen het compleete verslag met foto`s nader toelichten maar nu
ik ree naar huis en het leek net of ik zes aanhangers moetst trekken super zwaar lopen en heel zwaar sturen waar kan dat nou aan liggen heb ik mijn zuigerveren er uit liggen ofzo? zou iemand daar een oorzaak voor weten?
gr menno
SUPER WEEKEND en veel SLEUTELEN
Re: SUPER WEEKEND en veel SLEUTELEN
Heel veel veen in je remtrommels!!! Vooral in dat diepe gat dus even schoonmaken.....
Cheers Bowy die benieuwd is naar de foto;s en het jammer vond dat hij er niet was!!!
Cheers Bowy die benieuwd is naar de foto;s en het jammer vond dat hij er niet was!!!