Lier ervaringen

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
willyam

Lier ervaringen

Bericht door willyam »

Ik ben zoekende naar een lier om tussen de chassisbalken van mijn disco te bouwen. Wat zijn jullie ervaringen met de diverse lieren?

ik zag een aanbod van een KEW8000 voor 380 ex BTW,
is dit een betrouwbaar exemplaar of is het in de lier branche:
niks voor niks en weinig voor een bietje?

willyam
Serious IIa

Re: Lier ervaringen

Bericht door Serious IIa »

Hoi William,

je zegt het eigenlijk zelf al in de lier branche is het absoluut You Get What You Pay For!!!

Dus ik zou je deze afraden zeker voor zo'n zwarea auto als een disco!!!

Voor de helft van de situatie waar je gewoon even met je wielen in de lucht op je bodem licht zal hij wel voldoen, maar zit je echt een keer vast dan schiet hij waarschijnlijk te kort.....

Afgelopen weekend een Warn M8000 behoorlijk heet zien krijgen en bijna zien stopppen met een Jeep CJ 5 (1500 kg) eraan die in een veengat stond (okay hij stond goed vast, ik had het even voor hem uitgebaggerd )

Voor je disco moet je minimaal opzoek naar een Warn 9000 serie oid ik zou zeker niet voor een 8000 zerie gaan welk merk dan ook!

Volgens mij zijn de beste merken Superwinch, Milemarker, Ramsey.

Op de site van Superwinch kun je een leuke dvd bestellen over lieren en hun lieren (binnen 2 dagen thuis uit de VS en gratis)

Hoop dat je wat hebt aan deze info...

Cheers Bowy met PTO lier (in het verleden Superwinch en Warn 8724)
jo.forster

Bericht door jo.forster »

Bij een landrover bedrijf in braband even te zuiden van eindhoven heben ze superwinch 9 in de aanbieding, ik had er bijna een gekocht als het niet via marktplaats een huskey 8500 te koop was. ik zal daar maar eens vragen wat het kost voor jou auto.

jo fo
Serious IIa

Bericht door Serious IIa »

Oeps vergeten bij betere merken natuurlijk ook Warn te vermelden (absoluut het beste merk mijn inziens!!)

Groetjes Bowy
jo.forster

Bericht door jo.forster »

als ik het moet zeggen is een op olie het beste maar ja kost ook wat. Daarna is een huskey zeer goed dat is de rede dat ik er een gezocht en gevonden heb. verder geen komentaar over lieren van mijn kant iedereen zweert bij zijn lier.

jo fo
Plaats reactie