BN-50-VV
Re: BN-50-VV
Ik zit te twijfelen of dit niet van die gele stage 1 is.
Ik heb de wagen zien rijden volgens mij ook een laro maar kan het niet meer voor de geest halen.
Groeten Theo Kaufmann/Disco(uitbuikend/nagenietend van een perfecte dag)
Ik heb de wagen zien rijden volgens mij ook een laro maar kan het niet meer voor de geest halen.
Groeten Theo Kaufmann/Disco(uitbuikend/nagenietend van een perfecte dag)
Deze kentekenplaat is niet van een Land Rover, maar afkomstig van een Dayhatsu Rocky hard-top. Eigenaar woont in Rotterdam.
Andre
Andre
Ok op het 4x4 heb ik de oproep ook gedaan.
Afwachten en anders pech.
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Afwachten en anders pech.
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Die stage1 is van mij en is nog wel een tikkie ouder (BD01DH).... (Ik mis dus geen platen)
Ramon
Ramon
Gelukkig maar je heb er een hoop werk/elende aan/van
Groeten Theo Kaufmann/Disco
Groeten Theo Kaufmann/Disco
Hai,
Of gewoon naar de politie brengen, die weten zo van wie die plaat is, kunnen ze weer eens iemand gelukkig maken.
Bye, Herman.
Of gewoon naar de politie brengen, die weten zo van wie die plaat is, kunnen ze weer eens iemand gelukkig maken.
Bye, Herman.
Kan wellicht nog een probleem opleveren voor de eigenaar, want volgens mij staan de letters BN voor Buiten Nederland, en worden die kentekens alleen afgegeven voor voertuigen die binnen 3 maanden uitgevoerd worden uit Nederland. Ikzelf heb met een BN-kenteken gereden in 1999 enige tijd, toen ik voor Defensie naar Engeland werd uitgezonden en zodoende mijzelf een belastingrvrije auto (pech, he) kon aanschaffen.
Harry
Rode 1983 ex-British Telecom SWB 'de RUS'
Harry
Rode 1983 ex-British Telecom SWB 'de RUS'
Dat verhaal gaat op als BN de enige twee letters zijn op de plaat. Heb zelf een Renault 11 op grijs kenteken gereden (toen kon dat nog ) waarvan het nummer ook begon met BN.
Groeten,
Danny.
Groeten,
Danny.
Eigenaar is de plaat al eens kwijt geraakt want er staat al een 1 op
Dus zuinig is de eigenaar niet
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Dus zuinig is de eigenaar niet
Groet,