ik ben op zoek naar een betaalbaar adres waar ze mijn 88" lw kunnen afbikken en opnieuw schilderen. wie heeft er suggesties.
greetz
mark
schilderen lw
Re: schilderen lw
Ik heb ergens op deze pagina een aanbod zien staan ,200 euro een landrover overschilderen.
Dus even zoeken.
Groetjes Maurits.
Dus even zoeken.
Groetjes Maurits.
Deze advertentie staat op de LRCH pagina
--------------------------------------------------------------------------------
9-8 Je Land Rover een nieuw kleurtje deze zomer? Het kan! Voor € 200,- + de kosten van de benodigdheden (verf, kwasten, rollers, bakje en afplaktape) schilder ik je 4x4 in een week! (zonder klodders, met zijdeglans) Special-print kan ook, want ik ben heel creatief. De kosten worden dan wel iets hoger. Bel: Krista Mulder 06 111 6868 1
--------------------------------------------------------------------------------
groetjes Jantinus "90" 2.5D 1985
9-8 Je Land Rover een nieuw kleurtje deze zomer? Het kan! Voor € 200,- + de kosten van de benodigdheden (verf, kwasten, rollers, bakje en afplaktape) schilder ik je 4x4 in een week! (zonder klodders, met zijdeglans) Special-print kan ook, want ik ben heel creatief. De kosten worden dan wel iets hoger. Bel: Krista Mulder 06 111 6868 1
groetjes Jantinus "90" 2.5D 1985
Ik denk dat zij bij die prijs NIET het "afbikken" bedoelt.
Volgens mij gewoon de zoveelste laag verf eroverheen. (doe ik ook hoor, niets mis mee), want er staat geen schuurpapier bij.
Grtz,
Arie
SIII 88 enz
Volgens mij gewoon de zoveelste laag verf eroverheen. (doe ik ook hoor, niets mis mee), want er staat geen schuurpapier bij.
Grtz,
Arie
SIII 88 enz