regen, regen,regen.....

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
stijn90/2.5 NA/1986

regen, regen,regen.....

Bericht door stijn90/2.5 NA/1986 »

Dat gaat nog leuk worden, modderworstelen op de Maasvlakte zondag! Ik heb er nu al zin in...
Groeten Stijn
Disco

Re: regen, regen,regen.....

Bericht door Disco »

Maar bbq en in de regen
Moeten we even kijken hoe we dat gaan oplossen. Ik zit al te verzinnen en de weersverwachtingen te volgen maar het lijkt wel of iedereen wat anders zeggen.
Theo Kaufmann/Disco
sirmartin

Bericht door sirmartin »

Gewoon gronzeiltje spannen tussen de laro's in.
bbq ze

Martin
Aad G

Bericht door Aad G »

sorry Thea, het vlees, de kooltjes en de sauzen zijn gekocht.
Dus durf het eens te laten regenen
Aad G

Bericht door Aad G »

Thea moet natuurlijk Theo zijn
Disco

Bericht door Disco »

Ik heb droog weer besteld, maar ze wisten nog niet of dit uit voorraad leverbaar was. Anders zou dit nog een paar dagen langer kunnen duren
Theo Kaufmann/Disco
Aad G

Bericht door Aad G »

heb jij zeil liggen ?
sirmartin

Bericht door sirmartin »

En een lange stok voor een hoog punt in het zeil zodat het water er beter afloopt.

Martin
Aad G

Bericht door Aad G »

Of een lange bezem, Theo.
Zo`n gele
Disco

Bericht door Disco »

Nee plavuizen, ik heb nog wel wat van die zeilen voor over de Saris(in een tasje hangen.

Groeten Theo Kaufmann/Disco
Aad G

Bericht door Aad G »

meenemen !!!!!!!!!!!!!!
Disco

Bericht door Disco »

'T is dan Zondag hoooooooor.
Weet je wel hoeveel ik er door m'n handen gaan????????
Het ergste is nog als ik thuis kom komt er een teckel op me afgestormd met een stokkie(ja je raad het al met aan het ene kant zo'n gele rakker)

P.s er is geen beginnen aan om dat strand aan te vegen!
Groeten Theo Kaufmann/Disco
jo.forster

Bericht door jo.forster »

ik neem wel een paraplutje mee en doe de klep wel omhoog van het dak, dan heb ik een afdak(je) voor twee personen. Zeil vanuit limburg vind ik wel een beetje gek maarja dan doen andere lees ik. En moder hoop ik wel te zien, is er trouwens in de beurt ook een poets mogelijkheid waar is dat dan.

jo fo
Disco

Bericht door Disco »

Jo als we de maasvlakte afdraaien richting autostrand komen we een shell pomp tegen hier staan 2/3 spuitcabines.
En als je niet te éénkennig bent mag je gerust onder mijn zeiltje.

Groeten Theo kaufmann/Disco
Arie

Bericht door Arie »

De weergoden zijn zo te zien met jullie voor zondag!.
Zal denk ik wel gezellig druk worden, net als in het voorjaar 't zonnetje weer gaat schijnen, dan komen al die Leather-Boys weer naar buiten op hun brommobielen.

Is het eigenlijk geen goed idee om aan de Havendienst te vragen om hun bestuurbare webcam, die op de monding van de Nieuwe waterweg gericht staat, zo te laten draaien dat je ook "ons " 4x4 terrein kan zien ?.
Misschien zomaar een wilde gedachte. Misschien kunnen wij er 1 erbij ophangen?.

Het beste vast zondag. En mocht ik echt een gekke bui hebben, dan kom ik alsnog kijken.

Grtz,
Arie hardam
SIII 88 enz.
Disco

Bericht door Disco »

Arie gewoon langskomen.
Dat van die kamera,.............................tja kweet niet d'r ligt een naaktstrandje achter dus ik vermoed dat bij daglicht de kamera niet op de nieuwe Maas is gericht

P.s. onze newf gaat ook gewoon mee(bas lag net in de weg normaal reageert hij alleen op Bas pleur op!,maar nu ging hij gewoon met 4 poten in de lucht liggen heb ik hem eindelijk voor de deur weggesleept,komt het bazinnetje met wat lekkers kan ik opnieuw beginnen)!

groeten Theo Kaufmann/Disco
Arie

Bericht door Arie »

't regent goed ja,

Nou ja, "gewoon ' langskomen: mijn remleiding achter spuit olie eruit !. Zit zelfs spatters tot op mijn spatlap. Weinig remmen dus onderweg.
Maandag kan ik pas naar Jansen voor nieuwe remleidingen.

By the weg: als ik zondag kom breng ik wel voor Basje wat van die kauwbotten mee, of lust/ mag 'ie die niet?.

Grtz,
Arie
SIII 88 enderest
Arie

Bericht door Arie »

En dan moet ik morgen nog even mijn wielen wisselen. Heb net verledenweek weer mijn gewone wegwielen erondergezet.

Grtz,
Arie
SIII 88 enz
Disco

Bericht door Disco »

Geen personenwagen in voorraad? Gekken genoeg om mee te kunnen rijden. En Bas mag alles eten behalve viltstiften potloden en dat soort dingen(die de kinderen nog wel eens laten slingeren)

Groetjes Theo Kaufmann/Disco
Disco

Bericht door Disco »

Arie kijk eens in je mailbox
Theo Kaufmann/Disco
jo.forster

Bericht door jo.forster »

ik ken niet een, daarom ben ik niet kennig en als het droger en minder wind is kruip ik bij iedereen onder het zijl maar niet onder een laken (deken) dat vindt mijn vrouw niet goed (komt niet mee) Er komt een camera man mee van de lokale tv maasbracht, zonder kamera, ik zal wel mijn digi kameratje meenemen.

jo fo met 88 en rondom tic met koni schokbrekers en 7,5x16 Track Ege banden, huskye lier en goede zin.
Plaats reactie