Wie kan mij helpen??
Wie kan mij helpen??
De naam kameleon is gekomen omdat de Landrover SIII 88" van legergroen naar donker blauw is getransformeerd en verder de onderzijde behandeld en een ander dashbord etc. Maar genoeg hier over jullie zullen hem wel zien binnenkort.
Mijn vraag is weet iemand waar ik parabool veren ( die inplaats van de huidige bladveren komen ) kan aanschaffen en welke soort het beste is en wat ze kosten??
Is er toevallig iemand in de omgeving van Flevoland of het Gooi die deze veren reeds heeft zodat ik een proefritje kan maken ??(ook om mijn vrouw te overtuigen)
Ik hoor graag van jullie
Groetjes Maurice ( en de zeer mooi geworden kameleon )
Re: Wie kan mij helpen??
Klik even bovenaan op 'zoeken' en tikt in 'paraboolveren'.
Hoi Maurice,
AutoRega in Ede heeft een 109 staan voor proef te rijden met parabooltjes.
Mag je zo meenemen voor een proefrit.
(En ze verkopen ze ook natuurlijk) Zoals bij iedereen: koffie is gratis.
Kijk even op de pagina onde bedrijven Nederland.
Grtz.
Arie
SIII 88 enz.
AutoRega in Ede heeft een 109 staan voor proef te rijden met parabooltjes.
Mag je zo meenemen voor een proefrit.
(En ze verkopen ze ook natuurlijk) Zoals bij iedereen: koffie is gratis.
Kijk even op de pagina onde bedrijven Nederland.
Grtz.
Arie
SIII 88 enz.
kom zondag naar de Maasvlakte dan mag je in de mijne rijden die heeft Mooije TIC veren blauw met Koni schotdempers door daams er ondergezet voor ± 850 euro en werkt goed.
Jo Fo
Jo Fo
Hey Jo hoe meer zielen(geen zeilen) des te meer vreugde, je krijg van mij de aanmoedigingsprijs.
Maurice in princie zal iedere respecterende handelaar ze verkopen ga dan wel voor een voledig systeem voor en achter en ook de schokbrekers.
Het onderwerp is trouwens al eens eerder besproken,even met de zoekfunctie zoeken(bovenaan).
Volgens een expert (Aad G) moet je zelf je veren en schokbrekers ook kunnen vervangen (hij roept ook wel eens rare dingen zoals"het regent zondag"maar in dit geval geloof ik hem).
Ik denk dan ook dat je rond moet kijken naar bedrijf wat jouw bevalt en niet zozeer een die in de buurt is(kijk even op de side van Jurjen daar hebben wij onze landroverhandelaren een beoordeling gegeven).
Groeten Theo Kaufmann/Disco(super geveerd dus geen vrouw meelaten rijden anders kan net als ik je S3 inleveren voor een Disco)
Maurice in princie zal iedere respecterende handelaar ze verkopen ga dan wel voor een voledig systeem voor en achter en ook de schokbrekers.
Het onderwerp is trouwens al eens eerder besproken,even met de zoekfunctie zoeken(bovenaan).
Volgens een expert (Aad G) moet je zelf je veren en schokbrekers ook kunnen vervangen (hij roept ook wel eens rare dingen zoals"het regent zondag"maar in dit geval geloof ik hem).
Ik denk dan ook dat je rond moet kijken naar bedrijf wat jouw bevalt en niet zozeer een die in de buurt is(kijk even op de side van Jurjen daar hebben wij onze landroverhandelaren een beoordeling gegeven).
Groeten Theo Kaufmann/Disco(super geveerd dus geen vrouw meelaten rijden anders kan net als ik je S3 inleveren voor een Disco)
Hoi Maurice,
ik heb een SIII 88" Stawag met Rocky Mountain paraboolveren en explore schokdempers. Ik ben er supertevreden mee, mijn rug krijgt geen harde klappen meer. Over 2 weken hoop ik werkezeltje weer rijdend te hebben (nieuwe stuurkolom (garantiegevalletje) en velgen gestraald/gespoten) dan mag je best eens komen proefrijden om te voelen hoe een paraboolgeveerde 88"aanvoelt.
Ik vraag je dan wel naar Elst net onder Arnhem te komen.
Laat maar weten of je hiervoor belangstelling hebt.
Groetjes,
Bob Nonnekens
('t Werkezeltje, SIII 88" Stawag)
ik heb een SIII 88" Stawag met Rocky Mountain paraboolveren en explore schokdempers. Ik ben er supertevreden mee, mijn rug krijgt geen harde klappen meer. Over 2 weken hoop ik werkezeltje weer rijdend te hebben (nieuwe stuurkolom (garantiegevalletje) en velgen gestraald/gespoten) dan mag je best eens komen proefrijden om te voelen hoe een paraboolgeveerde 88"aanvoelt.
Ik vraag je dan wel naar Elst net onder Arnhem te komen.
Laat maar weten of je hiervoor belangstelling hebt.
Groetjes,
Bob Nonnekens
('t Werkezeltje, SIII 88" Stawag)