Mijn hardtop 109 diesel 1982 ex leger is twee weken geleden door de RDW goedgekeurd!
(Dank je wel Ron en Aad voor de tips en tricks voor de roetmeting, het lukte net!)
Nu moet ik nog een klein formaliteitje(?) afwerken maar weet niet hoe: Wat mag deze landrover trekken?. De typegoedkeuring LANV 1010 bij de RDW vermeldde niet wat de trekgegevens zijn (geremd en ongeremd). Dus ik mag (officieel) niets trekken.
Na 20 telefoontjes met alle landrover NL, importeurs filialen etc is het me niet gelukt een officieel trekgegevens bewijs te krijgen wat nodig is voor de RDW.
Heeft iemand hier ervaring mee, of een goede tip.?
BVD
Hans
Trekhaak
Re: Trekhaak
Hoi Hans,
Ben ook hiermee bezig voor m'n 88.
Jaaaaaaaaaaaren geleden (voelt het) eens een aanvraag voor deze gegevens opgestuurd naar Land Rover Nederland,afd. Homologatie.
Maar je voelt de bui al hangen:....,Is ongeveer net zoals bij de NS of de PTT:......
Iemand moet ze daar nog steeds eens wakker schoppen !!!!!!!
Hopeloos dus.
Kreeg zojuist van Dennis B (bedankt Dennis) volgende link:
[www.brinkweb.com]
Misschien heb je erwat aan.
Grtz, en suck6,
Arie Hardam
SIII 88 enz.
Ben ook hiermee bezig voor m'n 88.
Jaaaaaaaaaaaren geleden (voelt het) eens een aanvraag voor deze gegevens opgestuurd naar Land Rover Nederland,afd. Homologatie.
Maar je voelt de bui al hangen:....,Is ongeveer net zoals bij de NS of de PTT:......
Iemand moet ze daar nog steeds eens wakker schoppen !!!!!!!
Hopeloos dus.
Kreeg zojuist van Dennis B (bedankt Dennis) volgende link:
[www.brinkweb.com]
Misschien heb je erwat aan.
Grtz, en suck6,
Arie Hardam
SIII 88 enz.
Een oproep doen voor een kopie van iemands papieren die een 88 SIII heeft, waar een maximaal trek gewicht op staat (ik weet neit of dit voor de RDW voldoet maar kan mij niet voor stellen dat het niet voldoet.
Succes Jorrit, LR 110 2,5D RHD hardtop "Annabel"
[members.home.nl]
Succes Jorrit, LR 110 2,5D RHD hardtop "Annabel"
[members.home.nl]
Als je onderstaande heer een briefje stuurt krijg je alles wat je wilt weten als je chassisnr en motornr doorgeeft
Eric Pagan
Project Eng., Treacebility
Lode Lane, Solihull
West Midlands B92 8NW
Great Britain
Eric Pagan
Project Eng., Treacebility
Lode Lane, Solihull
West Midlands B92 8NW
Great Britain