4 personen en grijs kenteken?

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
peter

4 personen en grijs kenteken?

Bericht door peter »

wie kan mij vertellen of het mogelijk is met een Defender minimaal 4 personen te vervoeren EN MET GRIJS KENTEKEN?
Zo ja, welk type???
(ik wordt gek van al die verschillende types.... :-))

alvast dank

Peter
(aankomend Laro rijder???)
Laroma

Re: 4 personen en grijs kenteken?

Bericht door Laroma »

Dit is allen mogelijk met een dubbele cabine, dus 130 of stationwagon.

Groetjes Maurits.
Remco Vegting

Bericht door Remco Vegting »

Dat kan dus alleen met de 130.
De 110's zijn helaas niet lang genoeg voor een dubbele cabine.

Groetjes,

Remco Vegting

www.little-landies.com
www.henryv8.tk
jo.forster

Bericht door jo.forster »

en dan moet je ook er op letten dat het een nederlandse is wat die zijn nog iets verlengt een buitenlandse is net te kort.
jo fo
andre109

Bericht door andre109 »

Je kunt ook belastingvrij rijden en negen personen vervoeren. Voor het geld dat je betaald voor een 130 kun je ook een hele goeie Land Rover stationwagon rijden, op LPG of een conversie met b.v. een 200Tdi. Mogelijkheden genoeg. Ik wil je niet in verwarring brengen, maar neem je tijd voordat je een beslissing neemt. Een
Land Rover koop je meer met emotie dan met je volle verstand.
Succes!
Andre
Frank D

Bericht door Frank D »

Alleen mogelijk met de Defender 130 Crew Cab en of het een Nederlandse of een buitenlandse uitvoering is dat maakt niet uit .
De Nederlandse uitvoering (verlengde 110) wordt niet meer geproduceerd.
Dus nieuw alleen mogelijk met de buitenlandse 130.

Greetz Frank D
Jorrit

Bericht door Jorrit »

naar mijn idee voldeed de orginele 130 niet aan de eissen van het Nederlandse grijskenteken, daarom hebben ze een tijdje een aangepaste versie voor de nederlandse markt gehad, de achteras stond iets naar achter en de bak was iets langer (ik geloof dat de 130 officieel een 127 is en in Nederland een 129). Maar de afzet markt in Nederland was te klein en het was niet rendabel om deze in productie te houden. Ze zijn hier vorig jaar mee gestopt. Dus als je een crewcab op grijskenteken zoekt moet je naar mening echt naar een nederlandse 130 zoeken.

succes Jorrit, LR 110 2,5D RHD hardtop "Annabel"
[members.home.nl]
Gijs110

Bericht door Gijs110 »

Klopt...je kunt wel een buitenlandse kopen maar deze moet dan verlengd worden. Er zijn bedrijven die hierin gesprecialseerd zijn.
Frank D

Bericht door Frank D »

De buitenlandse 130 is nog steeds verkrijgbaar op blijvend grijs kenteken zie eerder postings.
Wij bouwen de 130 nog steeds om naar grijs kenteken en leveren ook nog steeds nieuwe. Het is nog echt mogelijk.

groeten Frank D

Daams 4x4 Service Holland
Plaats reactie