goeiendag ook
ik kom zondag met twee landrovers helemaal uit de achterhoek naar de maasvlakte maar ik wou effe weten hoe laat het begint en of er nog mensen zin hebben om een convooi te bouwe?
gr menno
ZONDAG VRAAGJE
Re: ZONDAG VRAAGJE
ik kom uit limburg en vertrek om 9.00 uur ik denk dan om 11.00uur op de vlakte te zijn. van af ij van st joost.
jo fo
jo fo
Welkom
Uiteraard ben je van harte welkom we zijn van plan om +/- rond 12.00 te beginnen.
Maar vrijheid blijheid niets hoeft veel mag.
we zijn van plan om rond een uur of 5(1700) te verkassen naar het autostrand om te barbeknoeien.
Let wel op er is op de Maasvlakte helemaal niets(behalve zand), op het autostrand zijn wat tentjes maar in hoeverre die open zijn weet ik natuurlijk niet bij de ingang autostrand is wel een hotel!
Menno en andere mochten jullie veel te vroeg zijn, kom even op de koffie in Rotterdam.
P.s. Iedereen is uiteraard welkom.
Groeten Theo Kaufmann/Disco
Maar vrijheid blijheid niets hoeft veel mag.
we zijn van plan om rond een uur of 5(1700) te verkassen naar het autostrand om te barbeknoeien.
Let wel op er is op de Maasvlakte helemaal niets(behalve zand), op het autostrand zijn wat tentjes maar in hoeverre die open zijn weet ik natuurlijk niet bij de ingang autostrand is wel een hotel!
Menno en andere mochten jullie veel te vroeg zijn, kom even op de koffie in Rotterdam.
P.s. Iedereen is uiteraard welkom.
Groeten Theo Kaufmann/Disco