MAASVLAKTE, STOFKAPJE!!!
MAASVLAKTE, STOFKAPJE!!!
hoi prikkers,
Ik kom net van de maasvlakte terug en voor diegene die zondag daar heen gaan het volgende advies: neem een stofkapje mee!
Mocht het voor die tijd nog gaan regen, wat ik hoop voor jullie, dan valt het wel mee.
Nu is alles knoerd hard en stoft het als een gek, maar het is wel lekker stuiteren.
Veel plezier zondag, en misschien kan de rest die niet gaat misschien jullie foto's bewonderen.
groetjes gilco
'blue ranger'
Ik kom net van de maasvlakte terug en voor diegene die zondag daar heen gaan het volgende advies: neem een stofkapje mee!
Mocht het voor die tijd nog gaan regen, wat ik hoop voor jullie, dan valt het wel mee.
Nu is alles knoerd hard en stoft het als een gek, maar het is wel lekker stuiteren.
Veel plezier zondag, en misschien kan de rest die niet gaat misschien jullie foto's bewonderen.
groetjes gilco
'blue ranger'
Re: MAASVLAKTE, STOFKAPJE!!!
Nah eerst zien d'r isser een die de regengoden aan het verzoeken is,he Aad
Groeten Theo Kaufmann/Disco
Groeten Theo Kaufmann/Disco
Heb een dreigmail gestuurd naar P Paulusma vor goed weer.....of `t helpt ?
ik neem wel een paar stofkappen mee, ik laat mij toch niet van een beetje stof wegjagen (ook niet als het veel regent) heb ook een regen pak. We willen toch rijden zelfs in de sahara daar heb je ook dat soort stukken veld. Ik ga met een 88 en niet een super geverde disco ik ben wel een betje gewent.
jo fo
jo fo
MAASVLAKTE, Lieslaarzen
het regent nu 2 dagen dus ik verwacht dan ook geen stofkapjes nodig te hebben.
het zal wel heel erg glad zijn alles is in de droogte periode best wel vast gereden
ik zal wat zeilen meenemen dan kunnen we die tussen de wagens spannen.
Groeten Theo kaufmann/Disco
het zal wel heel erg glad zijn alles is in de droogte periode best wel vast gereden
ik zal wat zeilen meenemen dan kunnen we die tussen de wagens spannen.
Groeten Theo kaufmann/Disco
Re: MAASVLAKTE, Lieslaarzen
ik heb een pak dat ik bij hoogwater in limburg wel eens nodig heb, dat zal wel werken als er een klein plasje water staat, als het maar niet meer of dieper is dan 1.50 want dan mag ik mij niet bukken. Ik wil mijn broek wel drooghouden maarja daar vangen ze mij ook niet mee. Ik kan veel minder tegen harde wind (zijn we niet gewend in limburg. Hier regent het pas vanaf gisteravond maar nu om 12.00 is er al 70mm gevallen.
jo fo
jo fo