zondag terrein rijden
zondag terrein rijden
Na enkele weken niet meer in het terrein te hebben gereden, lijkt het me erg leuk om weer wat modder te gaan happen met de Laro.
Zijn er mensen (en Land Rovers) die zin hebben om zondag een terrein op te zoeken.
Bowy beschreef afgelopen week een zo te horen erg leuk terrein in Drente. Is misschien een leuk idee.
Ik kom zelf uit de omgeving van enschede.
mvrg tijn Leussink
Land Rover Defender 90 TD5 1999 "Muddy
Zijn er mensen (en Land Rovers) die zin hebben om zondag een terrein op te zoeken.
Bowy beschreef afgelopen week een zo te horen erg leuk terrein in Drente. Is misschien een leuk idee.
Ik kom zelf uit de omgeving van enschede.
mvrg tijn Leussink
Land Rover Defender 90 TD5 1999 "Muddy
Re: zondag terrein rijden
er gaan vele naar de maasvlakte, ik ook kijk maar eens enkeledagen terug is met BBQ.
jo fo
jo fo
En nou maar hopen dat het weer mee werkt.
Ik hoop er ook te zijn met de 109. Ga woensdagavond een nieuwe poging doen om de remmen af te stellen en te ontluchten (vanaf de nippels terugvullen) Heb er hulp bij.
Ik hoop er ook te zijn met de 109. Ga woensdagavond een nieuwe poging doen om de remmen af te stellen en te ontluchten (vanaf de nippels terugvullen) Heb er hulp bij.
Kan zondag helaas niet.
M'n achterremmen spuiten olie en zie met geen mogenlijkheid deze nog deze week te maken.
1ste vrije dag is maandag.
Grtz,
Arie
SIII 88 enz.
M'n achterremmen spuiten olie en zie met geen mogenlijkheid deze nog deze week te maken.
1ste vrije dag is maandag.
Grtz,
Arie
SIII 88 enz.
Re: Modder
Jij bent zondag niet in Eext geweest hoor ik al....... Daar was ruim voldoende modder!!
Cheers Bowy
Cheers Bowy
In Wilnis ligt nu ook genoeg.......
Een grote modderpoel van 60 meter lang
Bowy.....gogogo
Een grote modderpoel van 60 meter lang
Bowy.....gogogo
haha, helaas moet eerst nog even een diff met steekas inbouwen, wat zeg ik moet hem eerst nog ophalen Maar ga zondag weer rijden en vastzitten
Cheers Bowy
Cheers Bowy
als je naar de maasvlakte kom trek ik je er wel uit (ben de beroerste niet) maar als het mag lach ik eerst (je niet uit) en maak een paar foto's, als ik vast zit dan mag je het zelfde doen (kan er niet goed tegen maar ja wie kaast en zo voorst.
Jo Fo
Jo Fo
Sorry kom helaas niet naar de maasvlakte zondag....... Heb een vrijgezellenfeest waarbij we gaan terreinrijden in Eext........ (vastzit garantie )
Cheers Bowy
Cheers Bowy