zondag terrein rijden

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
muddy

zondag terrein rijden

Bericht door muddy »

Na enkele weken niet meer in het terrein te hebben gereden, lijkt het me erg leuk om weer wat modder te gaan happen met de Laro.

Zijn er mensen (en Land Rovers) die zin hebben om zondag een terrein op te zoeken.

Bowy beschreef afgelopen week een zo te horen erg leuk terrein in Drente. Is misschien een leuk idee.

Ik kom zelf uit de omgeving van enschede.

mvrg tijn Leussink

Land Rover Defender 90 TD5 1999 "Muddy
jo.forster

Re: zondag terrein rijden

Bericht door jo.forster »

er gaan vele naar de maasvlakte, ik ook kijk maar eens enkeledagen terug is met BBQ.
jo fo
Noud 109

Bericht door Noud 109 »

En nou maar hopen dat het weer mee werkt.
Ik hoop er ook te zijn met de 109. Ga woensdagavond een nieuwe poging doen om de remmen af te stellen en te ontluchten (vanaf de nippels terugvullen) Heb er hulp bij.
Arie

Bericht door Arie »

Kan zondag helaas niet.
M'n achterremmen spuiten olie en zie met geen mogenlijkheid deze nog deze week te maken.
1ste vrije dag is maandag.

Grtz,
Arie
SIII 88 enz.
Frank 110

Modder

Bericht door Frank 110 »

Moet er boven nederland toch weer eens wat gaan gebeuren, voorlopig is er geen modder van betekenis
Serious IIa

Re: Modder

Bericht door Serious IIa »

Jij bent zondag niet in Eext geweest hoor ik al....... Daar was ruim voldoende modder!!

Cheers Bowy
Noud 109

Bericht door Noud 109 »

In Wilnis ligt nu ook genoeg.......
Een grote modderpoel van 60 meter lang
Bowy.....gogogo
Serious IIa

haha, helaas moet eerst nog even een diff met steekas inbouwen, wat zeg ik moet hem eerst nog ophalen Maar ga zondag weer rijden en vastzitten

Cheers Bowy
jo.forster

Bericht door jo.forster »

als je naar de maasvlakte kom trek ik je er wel uit (ben de beroerste niet) maar als het mag lach ik eerst (je niet uit) en maak een paar foto's, als ik vast zit dan mag je het zelfde doen (kan er niet goed tegen maar ja wie kaast en zo voorst.

Jo Fo
Noud 109

Bericht door Noud 109 »

Waar?
Serious IIa

Sorry kom helaas niet naar de maasvlakte zondag....... Heb een vrijgezellenfeest waarbij we gaan terreinrijden in Eext........ (vastzit garantie )

Cheers Bowy
Plaats reactie