Verzekering Defender

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Misha

Verzekering Defender

Bericht door Misha »

Eindelijk is het dan zover.... ik heb een LARO!!!!!!
Ik ga hem in ieder geval vrijdag op halen laat ik het zo zeggen.

Nu vraag ik me alleen af waar ik mijn nieuwste hobby het beste (lees goedkoopste) kan laten verzekeren? Ik heb al her en der wat geïnformeerd bij verschillende verzekeringsmaatschappijen maar krijg zeer uiteenlopende offertes.

Ik ben vanaf vrijdag dus de trotse bestuurder van een (grijs kenteken) Defender90 uit 1991.

Als iemand een goede verzekeraar kent dan hoor ik dat graag.

Grtz Misha
Hulk

Re: Verzekering Defender

Bericht door Hulk »

Probeer Wichers eens ik denk dat de meeste daar voor een goede verzekering uit komen.

035-5413431

Vico ( hulk 110)
Anton

Bericht door Anton »

wat ik een goede vind is Wiggers (zie prikpagina.) verzekeren ook je auto in het terrein, wat mijn inziens heel belangrijk is.

Ik reed een keer achteruit weg tijdens het terreinrijden. Veel kijkers hadden hun auto langs het pad geparkeerd, laat ik nu een klein krasje in een discovery rijden!
gelukkig had mijn defender niks, maar de schade van de disco was al gauw 1000 gulden.
omdat het parcour op eigen terrein was, kon ik niet terugvallen op mijn verzekering.
We hebben toen de situatie maar op de weg nagebootst en de straatnamen gebruikt. Maar isnatuurlijk heel omslachtig, en je kunt je ergere ongelukken voorstellen in het terrein waar je je toch voor wil verzekeren.
Natuurlijk zullen er ook andere verzekeraars zijn die je aan een terreindekkende verzekering kunnen helpen.

Anton

Mocht Wiggers meelezen: Graag meer korting!
Serious IIa

Bericht door Serious IIa »

Iemand enig idee trouwens als ik in het terrein tegen een andere auto aanrijdt.... ben ik daarvoor niet verzekerd volgens mij (Avero) maar volgens mij kan ik ook niet aansprakelijk worden gesteld... of wel? Tenminste op het circuit kan dat niet maar ik ging er eigenlijk van uit dat dat ook bij 4x4 gold.......

Cheers Bowy

ps heb al een keer mazzel gehad ben toen achteruit tegen een RR aangereden (kwam achteruit naar beneden bij het niet bovenkomen bij een te steile heuvel en hij stond op dat moment net daar beneden stil) (stom van hem) reed toen gelukkig met mijn bumper alleen maar tegen zijn band aan..... maar had veel erger kunnen zijn...........
Disco

Bericht door Disco »

Tja ze worden inderdaad regelmatig genoemd.
Wat korting(extra) is natuurlijk nooit verkeerd.

Groete theo Kaufmann/Disco
Mark109

Bericht door Mark109 »

Hoi Misha,

Dank voor verwijzen naar deze pagina. Staat veel info op! Gefeliciteerd met je aankoop!!! Kei vet dat je het gedaan hebt. Heel veel succes en plezier met je nieuwe speeltje enne...wel de slijk in he?

Mark
Misha

Bericht door Misha »

Vrijdagavond ben ik op de club, kunnen we hem meteen ff testen!
Serious IIa

Bericht door Serious IIa »

Niemand een idee hoe het met de aansprakelijkheid zit??

Cheers Bowy
Jorrit

Bericht door Jorrit »

volgens mij gaat dit op goed fantsoen. dut de schuldige betaald wel de schade van de geduperde, ongescheve regel. maar in principe hebben geen van beide een poot om op te staan.

groetjes jorrit
Plaats reactie