Beste medeprikkers,
Aanstaande dinsdagmiddag om 13.45 op Ned2 een herhaling van Kassa op reis in IJsland. Wij hebben aan deze uitzending meegewerkt en je kunt dan ook een paar leuke bewegende beelden van ondergetekende en onze 110 zien. Dat wordt dus de video programmeren.
Groeten uit een regenachtig Reykjavík,
Edwin
In plaats van het smoelenboek...
Re: In plaats van het smoelenboek...
Edwin,
Ik ben in jou land eens met een Rocky door het ijs gezakt in februari.
Daar IJsland een zeer kleine nederlandse groep kent wil ik je vragen of je Cees en Tineke kent?
Groeten,
Ron Stobbe
PS natuurlijk heb ik de aflevering gezien, wel allemaal erg rond de hoofdstad vond je niet?
Ik ben in jou land eens met een Rocky door het ijs gezakt in februari.
Daar IJsland een zeer kleine nederlandse groep kent wil ik je vragen of je Cees en Tineke kent?
Groeten,
Ron Stobbe
PS natuurlijk heb ik de aflevering gezien, wel allemaal erg rond de hoofdstad vond je niet?
Jij bent Edwin Zanen (of met een S) of niet. Zo'n 3 jaar geleden nog een bij je geweest in Nijmegen in het kader van een trip naar Afrika.
Woon je nu 'voor vast' in/op IJsland???
Afrika trouwens was geweldig, echter helaas helaas zonder Landrover want die was vroegtijdig in Italie leeggehaald. Echter die LandRover gaat nog absoluut een keertje!
Vrgr Gerben
Ohja, heb het gezien op TV, best duur dat IJsland!
Woon je nu 'voor vast' in/op IJsland???
Afrika trouwens was geweldig, echter helaas helaas zonder Landrover want die was vroegtijdig in Italie leeggehaald. Echter die LandRover gaat nog absoluut een keertje!
Vrgr Gerben
Ohja, heb het gezien op TV, best duur dat IJsland!
Hoi Gerben,
Dat is leuk om zo weer eens in contact te raken. We wonen en werken nu al bijna een jaar op IJsland. Hebben ze jullie auto in Italie leeggeroofd? Hoe zijn jullie toen verder gegaan?
En Ron, er wonen hier redelijk wat Nederlanders, waar wonen Cees en Tineke precies. Ik ben ze nog niet tegengekomen. Waar was jij door het ijs gezakt, die Rockies zijn toch niet zo zwaar?
Groeten,
Edwin
Dat is leuk om zo weer eens in contact te raken. We wonen en werken nu al bijna een jaar op IJsland. Hebben ze jullie auto in Italie leeggeroofd? Hoe zijn jullie toen verder gegaan?
En Ron, er wonen hier redelijk wat Nederlanders, waar wonen Cees en Tineke precies. Ik ben ze nog niet tegengekomen. Waar was jij door het ijs gezakt, die Rockies zijn toch niet zo zwaar?
Groeten,
Edwin
Eeeeeehm.... bij mij in de gids staat dat kassa op dinsdag op Ned3 om 13:40 begint.
Groetjes Tinus.
Groetjes Tinus.